مهدی چمران: دشمن از روحیه ایستادگی و شهادت ما هراس دارد

کدخبر: 892110

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: هدف کسانی که روحیه ایستادگی ما را به سخره می گیرند نابودی و ازبین بردن روحیه ایثار و شهادت است/ بقا انقلاب اسلامی درگرو حفظ همین روحیه است

به گزارش خبرنگار «نسیم» مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها درآخرین شب از جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره‌ها به خاطر افزودن چیزی بر مقام شهدا و جانبازان و ایثارگران نیست اظهارداشت: مگر ما که برای امام حسین(ع) عزاداری می کنیم به جایگاه ایشان و یا شهدا چیزی افزوده می شود، آن‌ها در بهشت برین و فردوس برین هستند و جانبازان عزیز هم شهدای زنده هستند و ان شالله آن‌ها نیز در روز واپسین در کنار شهدای عزیز خواهند بود .

وی با بیان اینکه آن چه که در این جشنواره‌ها وجود دارد نفعی است که برای خود مردم و انقلاب ما است، افزود: این یادواره‌ها و جشنواره‌ها روحیه شهادت طلبی ایثارگری و مقاومت را در مردم زنده می کند و این روحیه سبب ایستادن در مقابل دشمن و پیروزی ما است .

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: دشمن نیز از همین روحیه می ترسد وهمین ایستادگی و شهادت طلبی در دوران دفاع مقدس ما را پیروز کرد .

وی اظهار داشت: دشمن در جنگ تحمیلی دارای نیروها، سلاح‌ها و اطلاعات بیشتری از ما بود اما روحیه ایثارگری، ایمان و اعتقاد ما را نداشت .

چمران تصریح کرد: هدف کسانی که روحیه ایستادگی ما را به سخره می گیرند نابودی و ازبین بردن روحیه ایثار و شهادت است که اگر این اتفاق بیفتد آن وقت پیروز می‌شوند و ما همه در آن صورت باید حلقه به گوش مستکبرین و آمریکای جنایتکار شویم .

وی گفت: ما با برگزاری چنین برنامه‌هایی برسرخودمان منت می‌گذاریم و ما باید قبول کنیم که اگر روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و مقاومت و ایستادگی تقویت شود انقلاب، کشور اسلام و خود ما باقی خواهیم ماند .

رئیس شورای عالی استان‌ها خاطر نشان کرد: این روحیه در کنار توکل و امید به خدا ما را پیروز خواهد کرد و امید ما به سیاست بازی‌های خارجی‌ها نیست و توکل به خدا ما را پیروز خواهد کرد.

ارسال نظر: