ریحانی از هنرمندان برای حمایت از کودکان سرطانی درخواست یاری کرد

کدخبر: 913333

این هنرمند مبتلا به سرطان در اجرای ویژه "یک نمایش کوچولو" گفت؛ کودکانی با من هم درد هستند اما توان مالی ندارند/ وی از هنرمندان خواست او را همراهی کنند تا اتفاقی بزرگ برای کمک به کودکان سرطانی رقم بزنند

به گزارش «نسیم»، اجرای ویژه نمایش «یه کلیک کوچولو» به کارگردانی احمد سلیمانی با حضور هنرمندانی همچون الهام کردا، نوید محمدزاده، افسانه ماهیان، حبیب رضایی، حسین پارسایی، آرش عباسی، سیدصادق موسوی، محمدعلی خبری، اکرم محمدی، محمود عزیزی، حمید افشار، فرزاد حسنی، مجید امیری و .... حضور داشتند.

در پایان این اجرا یادی شد از بهرام ریحانی هنرمندی که این روزها در حال مبارزه با بیماری سرطان است. سپس پیام این پانتومیم کار کشور خوانده شد که به شرح زیر است:

مردم مهربان سرزمینم..

هنرمندان - ورزشکاران - مسئولین - وزرا - وکلا و همه ی ایرانیانی که صدای مرا می شنوید!...

چند ماهی است که جسمم به واسطه مبارزه با «کانسر» نحیف و شکسته و بی رمق گشته...

اما چه باک! اگر پزشکان مرا **از کار افتاده کامل** بدانند و بنامند که ما - زنده به روح هستیم و روح انسان را هرگز پایان و شکستی در کار نیست...

هموطن عزیزم! در همین چند ماه به واسطه رفت و آمد در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی - این چنین دریافتم که هزاران - آری ! درست می‌شنوید هزاران کودک نازنین و معصوم ایرانی از طفل چهار ماهه تا پانزده ساله - در حال مبارزه با «کانسر» (سرطان) هستند...

با پدران و مادران زحمتکشی که اغلب آنها در آمدشان از ماهی چند صد هزار تومان فراتر نمی‌رود...

کودکانی از مشهد، شیراز، همدان، بابل، زاهدان، سنندج، بندرعباس، تربت جام، ساوه و سراسر سرزمین مقدسم ایران عزیز... به این نازنینان بیافزایید هنرمندانی همچون سینا نادری هنرمند (که جاودانگی را معنا کرد) مجید بهرامی عزیز و دوست داشتنی با آن لبخند همیشگی؛ مصطفی عبدالهی عزیز و سایر هنرمندانی که قدرشان را ندانستیم.

و اما اینک با زخمی که حاصل عمل جراحی سنگین و طاقت فرساییست که هنوز هفته‌ای از نقش بستنش بر روی بدنم نگذشته. با گروهی انسان شگفت انگیز که مرا همراهی می‌کنند قصد این کرده‌ایم که در روز شنبه هجدهم مرداد ساعت 19 در سالن اصلی تئاتر شهر یک اجرای نمادین داشته باشیم با هدف جلب توجه افکار عمومی نسبت به وضعیت کودکان نازنین مبتلا به کانسر و همین طور هنرمندانی که با این بیماری مبارزه می‌کنند. نمی‌دانم که با این زخم تازه - و درد سهمگینی که بر دوش می‌کشم آیا قادر به اجرای نمایش خواهم بود یا ... آن چه می‌دانم این است که شما ایرانیان در آن روز قادر به خلق یک معجزه و شگفتی خواهید بود... کاری کنید که جهان به احترام همت‌تان برخیزد و دستها را به هم بکوبد، که اگر قادر به اجرا شوم معجزه ایست که شمایان پدید آورنده آنید.

کاری کنید که جهان بداند شما مردم نیکوکاری که با زیبایی روح به فکر کودکان غزه هستید. کودکان نازنین و معصوم ایرانی (بخوانید هزاران کودک ایرانی که با دست خالی در حال مبارزه با کانسر هستند) را هرگز - هرگز فراموش نمی‌کنید. احترام و شگفتی جهانیان را بر انگیزید که شمایان هرگز هنرمندان بیمار خود را از یاد نمی‌برید.

شور و شگفتی و عشق و معجزه بیافرینید و بسازید..

شنبه هجدهم مرداد ساعت 19 سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر

بعد از قرائت این مطلب بهرام ریحانی به روی صحنه آمد و با اندک انرژی که داشت از کودکانی گفت که با او هم درد هستند اما توان مالی ندارند و هیچ رسانه‌ای همه صدای آنها را فریاد نمیزنه. وی از نیت خود برای هنرمندان گفت و از انها خواست او را همراهی کنند تا اتفاقی بزرگ برای کمک به کودکان سرطانی رقم بزنند.

ارسال نظر: