افتخاری: در رابطه با مانتوهای جلوباز به کارگروه مد و لباس تذکر داده‌ایم

کدخبر: 915402

این نماینده مجلس گفت: مانتوهای جلوبازی که با قیمت پایین در بازار عرضه می‌شوند حجاب مناسبی ندارد از آقای قبادی، رئیس کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد خواسته‌ایم به این موضوع رسیدگی کند

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار«نسیم» اظهار داشت: صحبت‌ها و پیشنهادات در رابطه با راه‌اندازی بنیاد عفاف و حجاب مطرح شده است اما هنوز مشخص نیست که این بنیاد راه‌اندازی شود و یا تصمیم گرفته شود که بنیاد مد و لباس گسترده‌تر شود زیرا بحث مد و لباس نیز زیر مجموعه عفاف و حجاب می‌باشد.

وی در ادامه گفت: مانتوهای جلوبازی که تابستان امسال بسیار زیاد هم شده است حجاب مناسبی ندارد و متأسفانه با قیمت بسیار مناسبی هم در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. ما در این رابطه با آقای قبادی، رئیس کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد صحبت کردیم و به ایشان در رابطه با این مانتوها تذکر دادیم ایشان بیان داشت که این‌گونه مانتوها به هیچ عنوان مجوز ندارند باید ببنیم تا در هفته‌های آینده در رابطه با این پوشش چه اقداماتی از سوی کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد صورت می‌گیرد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: بانوان هر پوششی را استفاده می‌کنندچه چادر، چه مانتو و چه کت و دامن مهم این است که حجاب کاملا اسلامی و با عفاف کامل باشد.

ارسال نظر: