سردار عراقی: مرحوم ابوترابی، سمبل استقامت برای اسرا بود

کدخبر: 918559

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اسرای  ما هر کدام یک سفیر برای جمهوری اسلامی بودند زیرا توانستند با اعتقاد قلبی به قرآن تمامی سختی ها را متحمل شوند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، همایش اجر صبر در راستای تجلیل از آزادگان و خانواده‌‌هایشان شب گذشته 29 مردادماه با حضور سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، حجت‌الاسلام ابوترابی‌ نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس و جمعی از مسئولان فرهنگی و لشکری منطقه 16 در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

سردار عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: مرحوم ابوترابی، سمبل استقامت برای اسرا بود و وی در میان اسرا موجب افزایش روحیه آنها میشد.

وی افزود: اسرای ما هر کدام یک سفیر برای جمهوری اسلامی بودند زیرا توانستند با اعتقاد قلبی به قرآن تمامی سختی ها را متحمل شوند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس این بود که فرد ‌محور نبودیم و این لشکر بود که با تمام نوان خود که توسط امامشان تربیت شده بودند توانستند در تمام صحنه‌های نبرد به پیروزی برسند و بر همین اساس جمهوری اسلامی با اقتدار در مرز های ایرانی اسلامی محافظت می کند و این امنیت جزئی از نعمت‌های الهی است که در سایه مقاومت آزادگان حاصل شده است و امنیت پایدار و با ثبات کشورمان به برکت وجود آزادگان است.

ارسال نظر: