شهر ری میزبان نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران شد

کدخبر: 921515

رئیس اداره فرهنگ این شهرستان گفت: به منظور اعتلا و ارتقای هنر ارزشمند تئاتر، جشنواره از ۱۸ تا ۲۱ شهریور برای اولین بار به میزبانی ری برگزار خواهد شد/ این رویداد فرصت مغتنمی برای هنرمندان ما نیز خواهد بود

به گزارش «نسیم»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری اعلام کرد: نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران برای اولین بار به میزبانی شهرستان ری برگزار می شود.

مهدی ابوالحسنی در گفتگویی افزود: به منظور اعتلا و ارتقای هنر ارزشمند تئاتر نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران از 18 تا 21 شهریور ماه برای اولین بار به میزبانی شهرستان ری در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی و کانون فرهنگی تربیتی سمیه برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نمایش خاستگاهی واقع ‌‌بینانه دارد و بی‌هیچ واسطه‌ای و بدون آداب و تکلفی، به طور مستقیم با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند.

ابوالحسنی ادامه داد: هنرمندان تئا‌تر با زبان اندیشه و در لوای حرکات نمایشی، تجسم عینی حقیقت زندگی انسان‌ها را بیان می ‌کنند و این ‌گونه است که هنر در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

وی برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران در شهرستان ری را فرصت مغتنمی برای هنرمندان این شهرستان دانست و افزود: جشنواره ها بستر مناسبی برای انتقال تجربیات هستند و هنرمندان باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره برداری را ببرند.

ارسال نظر: