گزینش مداحان برای اعزام به عتبات به کانون مداحان سپرده شد

کدخبر: 921884

مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی‌ گفت: بر اساس تفاهم نامه با نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گزینش مداحان برای اعزام به عتبات عالیات به کانون مداحان سپرده شده است

به گزارش «نسیم»، رضا معممی مقدم نهاد سازی دینی و تقویت عناصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را یکی از برنامه های این اداره کل برشمرد و اظهار کرد: اگر امروز کانون مداحان نبود به این ظرفیت منسجم و ولایی پی برده نمی شد.
مدیر کل تشکل های دینی لزوم توجه ویژه به وحدت میان مسلمانان و پرهیز از مسائل اختلاف افکن را یادآور شد و گفت: اگر بخواهید قدمی علیه وحدت بردارید بدانید که این یک اقدام شیطانی است.
معممی مقدم بر گنجاندن مضامین قرآنی، پندیات، توحید خوانی، احترام به والدین و مضامین انقلابی در اشعار شاعران و مداحان تأکید کرد.
وی با بیان اینکه در اشعار مداحان باید مضامینی انقلابی مورد توجه قرار گیرد، گفت: کشته شدن امام حسین(ع) به خاطر راه اندازی حکومت اسلامی بوده است لذا شعر ما باید منجر به تقویت رابطه بین امام و امت شود و آن وقت است که امام معصوم از ما راضی شده است.
مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: مراکز آموزش مداحی ظرفیت بی بدیلی است که باید برای توانمند سازی آنان تلاش باید کرد.
رضا معممی مقدم همچنین خبرداد: بر اساس تفاهم نامه با نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گزینش مداحان برای اعزام به مشاهد مقدسه و عتبات عالیات به کانون مداحان و شاعران آیینی سپرده شده است.
وی افزود: در این زمینه هر استان فهرست مداحان قابل در تراز شاخص را به این اداره کل ارسال می‌کند.
ارسال نظر: