معاون مرکز تخصصی مهدویت: شبکه‌های ماهواره‌ای، حیا و عفت را نشانه گرفته‌اند

کدخبر: 924033

حجت‌الاسلام نصوری گفت: جریان مسیحیت صهیونیست از بحث منجی به دنبال معنویت نیست؛ آنها شیعه را دشمن حضرت عیسی معرفی کرده و در تولیدات رسانه‌ای خود معرفی تحریف‌گونه از آیات قرآن دارند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت الاسلام محمدرضا نصوری امروز در همایش مدیران هیئات مذهبی سراسر کشور که در مجتمع شاهد قم برگزار شد، به فعالیت‌های فرقه‌های معنویت گرا در دنیا اشاره کرد و گفت: در کشورهای مختلف جهان شاهد فعالیت 2800 فرقه هستیم و مسئله اعتقاد به منجی نیز در همه ادیان وجود دارد.

معاون ارتباطات و تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به سه توصیه رهبر سابق جریان مسیحیت صهیونیست تصریح کرد: آنها ابتدا به نیروسازی پرداخته، سپس به آینده سازی توجه کرده و همچنین از بین بردن موانع فعالیت خود یعنی قرآن و امام زمان(عج) را مد نظر قرار دادند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جریان مسیحیت صهیونیست از بحث منجی به دنبال معنویت نیست خاطرنشان کرد: آنها شیعه را دشمن حضرت عیسی(ع) معرفی کرده و در تولیدات رسانه‌ای خود معرفی تحریف گونه از آیات قرآن دارند.

وی به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای تضعیف بنیان خانواده، رابطه دختر و پسر و توهین به ادیان را مجدانه دنبال کرده و مسائل اعتقادی را به سهولت زیر سوال برده و حیا و عفت را نشانه گرفته‌اند.

نصوری با اشاره به اینکه ماهواره‌ها امروز به دنبال این هستند که القا کنند فضای بحرانی در کشور وجود دارد گفت: متاسفانه رسانه‌های داخلی نتوانسته‌اند ذائقه مردمی که در شرایط کنونی تلویزیونی شده‌اند را پر کنند.

ارسال نظر: