محمدرضا ورزی: دیدن سلامتی حضرت آقا به همه ما انرژی می‌دهد

کدخبر: 926907

این کارگردان درباره دیدار جمعی از هنرمندان با رهبر معظم انقلاب به «نسیم»، گفت: خوشحالم که توفیق ملاقات با ایشان نصیب من هم شد؛ باید بگویم که دیدن سلامتی کامل آقا روح همه ما را تازه کرد

محمدرضا ورزی با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از هنرمندان با رهبر معظم انقلاب در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، گفت : این ملاقات بسیار عیادت خوب و پربار برای همه ما بود و مسروریم از اینکه توفیق پیدا کردیم تا به دست بوسی آقا برویم.

وی افزود: علاوه بر پربار بودن، این دیدار تاثیر معنوی بزرگی بر روی تک تک ما گذاشت. به لطف پروردگار حضرت آقا سلامت کامل جسمی خود را دارا هستند و روز به روز سر حال تر و شاداب تر می شوند. باید در نظر داشته باشیم که دعای خیر مردم خوب ما همیشه بدرقه راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

این کارگردان بیان کرد: البته جراحی آقا آنچنان عمل سنگینی نبود اما به هر حال اسباب نگرانی مردم را به وجود آورده بود و من به عنوان یک عیادت کننده باید به مردم بگویم که رهبر انقلابمان سلامتی کامل خود را به دست آورده اند.

ورزی عنوان کرد: ما به عنوان جامعه هنری و یا جامعه ورزشی این سعادت را داشتیم که به ملاقات ایشان برویم و البته شخصیت های سیاسی مهمی نیز از این بزرگوار عیادت کردند که همه خوشحال هستیم که حضرت آقا در سلامت کامل به سر می برند اما به هر حال دوره نقاهتی است که ایشان باید سپری کنند.

وی یادآور شد: من شخصا نگران این موضوع بودم که خدایی نکرده این دید و بازدید ها و عیادت ها سلامتی رهبرمان را تحت تاثیر قرار دهد اما متوجه شدم که دکتر ایشان خود مجوز ملاقات داده بوده است. به هر حال روح همه ما بعد از این ملاقات تازه شد و انرژی مضاعفی گرفتیم.

ارسال نظر: