"محتوا که هیچ؛ اسم فیلم‌های عصبانی نیستم و قصه‌ها هم اصلاحیه دارد"

کدخبر: 936581

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به «نسیم»، گفت: هم اسم فیلم و هم محتوای این دو فیلم باید تغییر کرده و اصلاح شوند؛ هر دو سیاسی هستند نه اجتماعی/ قطعا اگر تخلف مجدد صورت بگیرد با ابزار قانونی برخورد می‌کنیم

نصرالله پژمان فر نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون وضعیت اکران دو فیلم "عصبانی نیستم" و "قصه ها" به خبرنگار «نسیم»، گفت: نسخه نهایی "عصبانی نیستم" با طرح اولیه فیلمنامه آن که به ارشاد ارائه شده بود تفاوت بسیاری دارد. به این صورت که شاهد ساخته شدن فیلم دیگری هستیم.

وی افزود: وزارت ارشاد به عنوان متولی امر باید نظارت کامل و جامعی بر روی تولیدات سینمایی داشته باشد. "عصبانی نیستم" باتوجه به ساخت آن تداعی کننده فیلمی سیاسی و نه اجتماعی است. بر همین اساس هم برای اصلاح علاوه بر محتوا، عنوان آن هم باید تغییرکرده و اصلاح شود.

پژمان فر ادامه داد: "قصه ها" هم فیلمی سیاسی محسوب می شود. بر همین اساس هم در کنار اصلاح محتوی، عنوان نیز باید تغییر پیداکند.

وی در پایان تصریح کرد: مجلس بر این قبیل مسائل نظارت داشته و دارد و قطعا اگر در این رابطه تخلفی صورت بگیرد با استفاده از ابزار قانونی خود با آن برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر: