رامین راستاد: مایلم باز در سینما بازی کنم البته اگر نقش خوب باشد

کدخبر: 954498

این بازیگر به «نسیم» گفت: در سال‌های گذشته کوشیدم نقش‌های متفاوتی را در آثاری چون "نفوذی" و "آزادراه" ایفا کنم؛ اگر باز پیشنهاد خوبی شود مایلم اما اگر بنا باشد سینما را به صرف اینکه سینماست قبول کنم، نه!

رامین راستاد بازیگری که در سالهای اخیر بیشتر در تله‌فیلمها ایفای نقش کرده است به «نسیم» گفت: اخیرا در یک تلفیلم با نام "عکس تکی" به کارگردانی حسین بخشی پور بازی داشتم. فیلم فضایی یبین طنز و جدیت دارد و داستان کلاهبرداری در یک شرکت خاص را روایت می کند؛ شرکتی که تحت عنوان کمک به نخبگان به فریب یک سری آدم خاص می پردازد.

راستاد افزود: در این کار با بازیگرانی چون کامران تفتی، سیاوش طهمورث و سارا خوئینی ها همبازی بودم. بخش عمده فیلمبرداری در قهوه خانه ای در جنوب تهران انجام شد و در روزهای انتهایی کار اکبر عبدی هم جلوی دوربین رفت.

راستاد اظهار داشت: اگر پیشنهاد سینمایی خوبی داشته باشم حتما ایفای نقش میکنم کمااینکه در سالهای گذشته نیز کوشیده ام نقشهایی متفاوت را در آثاری چون "نفوذی" و "آزادراه" ایفا کنم. اگر باز هم پیشنهاد سینمایی خوبی بشود من مایلم به ایفای نقش اما اگر بنا باشد سینما را به صرف اینکه سینماست قبول کنم، نه.

ارسال نظر: