"آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند" به فروش میلیاردی نزدیک شد

کدخبر: 958007

دادخواه، تهیه‌کننده در مراسم تقدیر از عوامل این فیلم گفت: خرسندی از ورود به باشگاه میلیاردی تنها به جهت بازگشت سرمایه نیست بلکه نشان می‌دهد مردم برای تماشای آن وقت می‌گذارند

به گزارش «نسیم»، مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» شامگاه دوشنبه ۱۷ آذرماه در پردیس کوروش برگزار شد.

حسن دادخواه تهیه‌کننده فیلم، قبل از نمایش «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» گفت: «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» فیلمی مفرح، شاد و البته پندآموز است که از این بابت خوشبختانه توجه مردم را به خود جلب کرده است. زمانی که بنا شد فیلم تولید شود و حتی وقتی که برایش برنامه اکران در نظر داشتیم بسیاری از دوستان نگران بودند فیلم به خاطر محتوایی که دارد مورد استقبال قرار نگیرد و حتی برخی از همکاران ما ترس از بازخوردهای منفی داشتند.

وی افزود: اما خوشبختانه نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه ما بعد از تقریبا بیست روز از اولین نمایش فیلم به فروش میلیاردی نزدیک شدیم و از این جهت برای همه اعضای گروه خوشایند است. خرسندی از ورود به باشگاه میلیاردی تنها به جهت بازگشت سرمایه نیست بلکه نشان می‌دهد زحمات همه کسانی که مارا در ساخت این اثر یاری کرده اند به نتیجه نشسته و مردم برای تماشای آن وقت می‌گذارند. یکی از کسانی که در این امر ما را یاری کرد، محمدرضا شریفی‌نیا بود که جا دارد از او تقدیر شود.

وی گفت: این هنرمند تنها بازیگر فیلم نبود. در مدت ۴ ماهی که با او همکاری داشتیم بسیار از او آموختیم. شرافت و تعهدی که نسبت به کار داشت مثال‌زدنی بود. حمایت‌های بی دریغش زمان فیلمبرداری باعث دلگرمی همه گروه بود. ایشان دو ساعت زودتر از همه سر صحنه حاضر می‌شد و بعد از تولید هم زحمات فراوانی متحمل شد. نام فیلم که یکی از عوامل جذب مردم به تماشای فیلم بود را هم شریفی‌نیا انتخاب کرد که در کنار طرح خلاقانه پوستر جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این مراسم از بازیگران و عوامل فنی هم تقدیر شد. قربان محمدپور، محمدرضا شریفی‌نیا، علیرضا سجادپور، کوروش تهامی، نیما شاهرخشاهی، سیاوش خیرابی، محسن محسنی نسب، سحر قریشی، فاطمه گودرزی، همایون فربود، احسان خلیلی، علی سرتیپی، سعید همدانی، پویا گنجی، آرش قاسمی، آرش برومند، آزیتا ترکاشوند، حبیب الهیاری، مسعود ردایی و … در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظر: