لاله افتخاری: حجاب و عفاف ما از مساله هسته ای برای ما مهمتر است

کدخبر: 960158

این نماینده مجلس در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه پوشاک اسلامی در حوزه عفاف و حجاب گفت: این نمایشگاه عرصه کارآفرینی و تجارت و به زانو در آوردن کسانی است که می‌خواهند ما را با تحریم زمین بزنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه پوشاک اسلامی در حوزه عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف ما از مساله هسته ای برای ما مهمتر و در جهان شناخته شده تر است؛ ایجاد انحراف و ذائقه ها و سلیقه ها موجب بی حجابی می شود.

وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی از این گونه اقدامات و فعالیت ها حمایت خواهیم کرد، من چون همسر شهید هستم پیش قدم این گونه فعالیت ها باید باشم.

وی ادامه داد: ساعت 6 امروز جلسه ای با بالاترین مقامات کشور داشتیم که مسائل مهمی مطرح شد یکی از آنها تلاش برای بیرون آمدن عفاف از رکود بود، سند امنیت ملی ما، بانوان و مساله حجاب و عفاف است.

وی گفت: در بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم احساس کردم بهتر از نمایشگاه های قبل شده و پیشرفت شده است، ما در مجلس حمایت لازم از این مساله را خواهیم کرد؛ احساس تکلیف می کنیم در اجرای قانون برای رفع دغدغه هایی که وجود دارد کمک کنیم.

وی در پاین گفت: این نمایشگاه عرصه کارآفرینی و تجارت و به زانو در آوردن کسانی که ما را میخواهند تحریم کنند نیز هست.

ارسال نظر: