محسن وزیری: "کالسکه" را بالاخره از سوم دی اکران می‌کنیم

کدخبر: 961313

این تهیه‌کننده به «نسیم»، گفت: از سه ماه پیش دنبال اکران این فیلم سینمایی هستم اما فرصتی پیدا نشد؛ الان هم چاره‌ای جز این زمان نداریم/ سعی می‌کنم حداقل در شهرستان‌ها بخشی از سرمایه "کالسکه" را برگردانیم

محسن وزیری، تهیه کننده در گفتگویی با «نسیم» درباره وضعیت فیلم سینمایی "کالسکه" ساخته آرش معیریان، بیان داشت: قرارداد اکران این کمدی را هم بسته ایم و آن را از سوم دی ماه روی پرده می فرستیم. البته حداقل سه ماهی هست که به دنبال اکران این فیلم بودیم و فرصت اکران پیدا نکردیم و الان هم چاره ای نداشتیم جز اینکه به همین زمان بسنده کنیم.

محسن وزیری درباره اینکه آیا اکران در فصل مرده پیش از جشنواره می تواند به سوددهی فیلم بینجامد به گفت: راستش را بخواهید من همه تلاشم را می کنم که با معرفی درست فیلم بخصوص در شهرستانها زمینه ای را فراهم کنم برای دخل و خرج تا لااقل بخشی از سرمایه فیلم بازگردد.

وزیری درباره مابقی سرمایه ای که برای تولید صرف می کند بیان داشت: بخش اصلی بودجه را معمولا سرمایه گذارانی تامین میکنند که علاقه به کارهای هنری دارند. این سرمایه گذاران که در بیزنسهای غیرسینمایی فعالیت دارند برای تولید به تهیه کنندگان خصوصی کمک می کنند.

در "کالسکه" دانیال عبادی، سارا منجزی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان و … بازی کردند.

ارسال نظر: