سعید آقاخانی نویسنده فیلم بهرام توکلی شد!

کدخبر: 961503

علی استادی از بازیگران فیلم "من دیه گو مارادونا هستم" که به تازگی فیلمبرداری‌اش تمام شده به «نسیم»، گفت: در این فیلم به کارگردانی بهرام توکلی، سعید آقاخانی نقش یک نویسنده را باز می‌کند و گلاب آدینه نیز در دو نقش ظاهر شده است

علی استادی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در فیلم سینمایی "من دیه گو مارادونا هستم" با بهرام توکلی همکاری داشته، به خبرنگار «نسیم» گفت: اخیرا در فیلم "من دیه گو مارادونا هستم" به کارگردانی بهرام توکلی بازی داشتم. فیلمی با مضمون اجتماعی که فضای خاص آثار توکلی را دارد. این فیلم زمینه های ملودرام هم دارد و داستانهای یک نویسنده و اطرافیانش را به تصویر می کشد.

*فیلم بیشتر رئالیستی است برخلاف دیگر آثار توکلی!

وی درباره پرداخت داستانی اثر بیان داشت: فیلم بیشتر رئالیستی است و مضمون فیلمنامه نیز در جهت واقعگرایی پیش رفته است و برخلاف آثار قبلی توکلی کمتر مایه های سوررئال در آن مشاهده می شود.

استادی پیرامون جزییات کاراکتری "من دیه گو مارادونا هستم" اظهار داشت: سعید آقاخانی در این فیلم نقش یک نویسنده را بازی میکند که با ذهنیات خاصی روبرو است. گلاب آدینه نیز در این فیلم در دو نقش ظاهر شده است؛ نقش مادر این نویسنده و نقش خاله او. بقیه نقشها هم در محوریت این نقشهای اصلی قرار گرفته اند.

*فکر میکنم فیلم یکدستی شده باشد

این بازیگر که عموما ایفاگر نقشهای مکمل است درباره ویژگیهای کاراکتر خودش در فیلم اظهار داشت: تمامی شخصیتهای این اثر فارغ از طول نقش در خدمت مفهومی هستند که کارگردان قصد القای آن را دارد. از این منظر تمامی بازیگران مکمل هم انرژی زیادی گذاشتند تا حاصل کار فیلم یکدستی شود.

گفتنی است در فیلم سینمایی "من دیه گو مارادونا هستم" به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی بازیگرانی چون گلاب آدینه، بابک حمیدیان، جمشید هاشم پور، صابر ابر، سعید اقاخانی هومن سیدی و ویشگاه آسایش بازی کرده‌اند.

ارسال نظر: