علی عطشانی "نقش نگار" را دوباره به جشنواره فجر فرستاد

کدخبر: 964025

مجری طرح این فیلم سینمایی به «نسیم»، گفت: سال گذشته که فیلم را به دلایلی نپذیرفتند اما امسال دوباره متقاضی شدیم/ زمان مناسب برای اکران را از دست دهیم وگرنه فیلم مشکل محتوایی یا ممیزی دارد

علی بیات مجری طرح باسابقه سینما و تلویزیون به خبرنگار «نسیم»، گفت: برنامه ما این بود که فیلم "نقش نگار" ساخته علی عطشانی در جشنواره امسال حضور داشته باشد. فرم شرکت در جشنواره پر شده و امیدواریم برخلاف سال قبل که نتوانستیم به جشنواره راه پیدا کنیم فیلم امسال به جشنواره برسد.

بیات درباره وقفه ای که در اکران فیلم افتاد نیز یادآور شد: مشکل بر سر پروانه نمایش بود. صدور پروانه نمایش فیلم به تاخیر افتاد و همین باعث شد که زمان مناسب برای اکران را از دست دهیم وگرنه فیلم بلحاظ ممیزی مشکلی نداشت و بدون حذف و تعدیل پروانه گرفت.

این مجری طرح افزود: "نقش نگار" را می توان یکی از کارهای متفاوت علی عطشانی دانست و قطعا حضور آن در جشنواره هم می تواند به مخاطبان پیرامون اظهارنظر درباره آن کمک کند. بخصوص که به فکر فراهم آوردن زمانی مناسب برای اکران آن هم هستیم.

بهرام رادان، آتیلا پسیانی، ناصر ملک مطیعی، شیوا خسرو مهر، الهه حصاری، رضا ناجی و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران این فیلم به کارگردانی علی عطشانی هستند.

ارسال نظر: