سعید سیدزاده: در برابر ساخت و اکران فیلم دفاع مقدسی زاویه منفی گرفته‌اند

کدخبر: 966328

تهیه‎کننده فیلم درحال اکران "زیباتر از زندگی" به «نسیم»، گفت: طوری نسبت به این فیلم‎ها برخورد می‌کنند که انگار یک مدافع هم نداریم/ سوال من از مسئولین این است که مگر می‌توان به ارزش‌های دین پشت کرد؟

سید سعیدسیدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی "زیباتر از زندگی" به خبرنگار «نسیم» گفت: نسبت به ساخت و اکران فیلم های دفاع مقدسی زاویه منفی گرفته شده که نمی دانم آیا این زاویه عنادی است یا فقط بر اساس شیب جاده است؟ یعنی تا حدی این شیب تند بوده که عملا از این ژانر فاصله گرفته شده است.

وی ادامه داد: چندی پیش در مصاحبه یکی از پخش‌کنندگان فیلم خواندم که گفته بود فیلم دفاع مقدسی نسازید زیرا این فیلم ها را تا می توانند سرکوب می کنند.

این تهیه‌کننده افزود: متاسفانه مدتهاست به گونه ای با سینمای دفاع مقدس برخورد می شود که من به عنوان شخصی که سنی و سالی را در این سینما گذرانده‌ام و برای حفظ ارزش های آن در فیلم های دفاع مقدسی حضور داشتم، مجبور شوم به همه این سینما پشت کنم و کار را کنار بگذارم.

سیدزاده اضافه کرد: سوال من از مسئولین این است مگر می توان به ارزش های دین پشت کرد؟ چرا این سینما به فیلم های دفاع مقدسی که ارزش دین ما هستند پشت کرده است؟

وی با اشاره به این که تا امید هست زندگی باید کرد بیان کرد: ما امید داریم و در این سینما انجام وظیفه خواهیم کرد اما متاسفانه شرایط را به گونه ای پیش برده اند که ما احساس می کنیم در این راه حتی یک مدافع هم نداریم.

این تهیه کننده با تاکید به سخن مقام معظم رهبری خاطرشان کرد: با اینکه رهبر انقلاب اسلامی به ساخت این دست فیلم ها تاکید کرده اند اما کوتاهی می شود، حمایت نمی شود و من مطمئن هستم که رهبرمان هم از این شرایط ناراضی هستند و دلشان از دست مسئولین که فقط حرف می زنند و و موقع عمل ساکت می شوند؛ خون است.

ارسال نظر: