طراح لوگوتایپ فیلم "محمد(ص)": هنگام طراحی تمام بدنم به لرزه می‌افتاد

کدخبر: 967581

جلیل رسولی در نشست خبری گفت: بعد ۵۰ سال کار خط مثل موم در دستانم است اما برای طراحی نام فیلم "محمد" وحشت داشتم/ روزی که شروع کردم لرزیدم و این عجیب بود؛ خوشحالم خطم بر پیشانی فیلم است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، جلیل رسولی طراح نام نوشت(لوگوتایپ) فیلم سینمایی "محمد(ص)در نشست خبری که در محل شهرک سینمایی فیلم محمد(ص) درحال برگزاری است، گفت: حدود یک سال و نیم قبل از من خواسته شد که در داوری نام نوشته فیلم شرکت کنم.

وی افزود: من بخاطر اینکه مشغله زیادی دارم کمتر در جشنواره ها شرکت میکنم. اما حاضر شدم و حدود 7 نفر داور بودیم و درخواست کردیم از تمام هنرمندان که در این نام نوشته شرکت کنند و 2600 اثر را داوری کردیم. نفرات برگزیده نیز معرفی و جوایزشان را دریافت کردند.

وی در ادامه گفت: با این حال مجید مجیدی ار طراحی ها قانع نشده بود و بنابراین از داوران هم خواست که ماها هم این اسم را بنویسیم و رویش کار کنیم. چون یک کلمه بود مشکل بود و واقعا کار سختی بود که خطی از جنس فیلم باشد.

این هنرمند افزود: من 53 سال کار می‌کنم و خط در دستم مثل موم است اما وحشت داشتم که از توانش برآیم. چند روز جلویم گذاشتم و میدیم و به این نتیجه رسیدم که خطم محکم است اما از جنس فیلم نیست!

رسولی ادامه داد: توسل کردم به خود پیامبر(ص) و چند روزی گذشت و مرکبی را جلویم گذاشتم و شروع کردم به نوشتن. برای اولین بار بود که این نوع حرکت را انجام میدادم. یک مقدار که جلو رفتم انگشتم شروع به لرزیدن کرد.

وی تأکید داشت: من قدرت دستم بین همکاران زبان زد است و این لرزش برایم عجیب بود و تمام وجودم به لرزش افتاد. حسی که پیدا کردم عمیق بود. متوجه بودم که کارم همان چیزی که باید باشد. خط را که تمام کردم مقداری آرامش پیدا کردم.

رسول جلیلی در پایان گفت: امروز هم خیلی خوشحالم و باعث افتخار است که خط من در پیشانی فیلم محمد(ص) نقش خواهد بست و مطمئنم این فیلم در جهان اسلام خواهد درخشید. برایم باعث افتخار و خوشحالی و خوشبختی است. در این یک کلام تمام وجود انسان و هنر آدم موجود است.

ارسال نظر: