هنرمندان برای محمدعلی کشاورز بزرگداشت گرفتند

کدخبر: 971001

مراسم تجلیل از چند دهه فعالیت محمدعلی کشاورز، شب گذشته در ارسباران برگزار شد که وی در این مراسم گفت: من به همه پیشنهاد می‌کنم که مملکت خود را خوب بشناسند/ هنرمند باید نجیب باشد؛ من چاکر و مخلص همه شما هستم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مراسم بزرگداشت محمدعلی کشاورز، شب گذشته با حضور طیفی از هنرمندان از جمله هم‌بازی‌های او در عرصه سینما و تئاتر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در این مراسم جمعی از هنرمندان همچون اکبر زنجانپور، اصغر همت، جمشید هاشم‌پور، اکبر عالمی و ایرج راد نیز کوتاه به سخنرانی پرداختند. از نکات جالب اینکه فریماه فرجامی که مدتهاست به خاطر بیماری از بازیگری دور بوده نیز حضور داشت.

سامان احتشامی هنرمند نام آشنای موسیقی نیز به اجرای قطعاتی نظیر پدرسالار و مجموعه هزار دستان با ساز پیانو پرداخت.

کشاورز خود در این مراسم گفت: من به همه پیشنهاد می‌کنم که مملکت خود را خوب بشناسند؛ من همه جای کشور را دیده ام و از شما جوانان میخواهم که شما هم ممکلت خود را بشناسید.

وی با بیان اینکه من از مردم در کارهایم الهام گرفته‌ام، ادامه داد: هنرمند باید نجیب باشد و مردم مملکت خود را دوست داشته باشد و تنها به دنبال پول نباشد. من چاکر و مخلص همه شما هستم.

همچنین در پایان از تمبر یادبود محمدعلی کشاورز رونمایی شد. تقدیر و تجلیل از این بازیگر پیشکوست از دیگر بخش‌های مراسم بود که شب گذشته با حضور علاقه مندان برگزار شد. همچنین بعد از اهدای تابلویی به این بازیگر، همه هنرمندان حاضر در مراسم روی صحنه با محمدعلی کشاورز عکس یادگاری گرفتند.

سیامک اطلس، جمشید هاشم‌پور، محمود کلاری، اصغر همت، حجت‌الاسلام محمود دعایی، داریوش اسدزاده، فریما فرجامی، احمد مسجدجامعی، محمود بصیری، ایرج راد، محمد متوسلانی، اکبر زنجانپور، اکبر عالمی و ... در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظر: