اختتامیه"دومین دوره مسابقات قرآن ویژه جلسات قرآنی شهر تهران " برگزار می‌شود

کدخبر: 974022

این مراسم با تجلیل از ۳۶ برنده نهایی این مسابقات روز سه‌شنبه هفتم بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

به گزارش «نسیم»، مسابقات قرآن ویژه جلسات قرآنی شهر تهران با حضور قریب به 3000 شرکت کننده ، در سه رشته قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ( صحیح خوانی ) و حفظ پنج جزء پیوسته و همچنین در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال ویژه خواهران و برادران، در دو مرحله مقدماتی و نهایی در فرهنگسراهای شهرتهران برگزار شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور جمع زیادی از اساتید قرآنی شهر ، مدیران مراکز و نهادهای قرآنی ، مدیران و معاونین شهرداری ، اعضای شورای شهر و مدیران فرهنگسراها و مراکز فرهنگی شهر تهران در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

اجرای این مراسم را استاد قرآن حاج عباس سلیمی برعهده دارد. تلاوت نفرات اول رشته قرائت تحقیق و حفظ 5 جزء پیوسته ، اجرای تواشیح و همسرایی گروه قدر ، سخنرانی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی)، ارائه گزارش رییس فرهنگسرای قرآن ( علی اکبر توپچی) از روند برگزاری مسابقات ، قرائت بیانیه هیئت داوران توسط استاد پورزگری ، پخش کلیپ های مرتبط با برنامه و ... از بخش های این مراسم خواهد بود.

شایان ذکر است تجلیل از استاد قرآن سید محسن موسوی بلده به عنوان نماینده اساتید جلسه دار تهران و همچنین تجلیل از خانواده استاد مرحوم مولایی ( پورفرزیب) از دیگر بخش های این مراسم قرآنی است .

این مراسم با تجلیل و اهداء هدایی نفیس به برندگان نهایی مسابقات ، روز سه شنبه 7 بهمن ماه از ساعت 15 تا 17 در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن ( میدان بهمن ) میزبان علاقمندان و قرآنیان عزیز خواهد بود.

ارسال نظر: