عزت‌الله انتظامی: کاش می‌توانستم به جشنواره فیلم فجر بیایم

کدخبر: 974309

آقای بازیگر سینما در گفتگو با «نسیم» با اشاره به مشکل تنفسی خود افزود: سرماخوردگی شدیدی دارم و دکتر به همین علت و به دلیل آلودگی هوا اجازه خروج از منزل را به من نمی‌دهد؛ فعلا در خانه استراحت می‌کنم

عزت‌الله انتظامی در گفتگو با «نسیم» از حال جسمانی و وضعیت عمومی خود خبر داد و گفت: مشکل تنفسی دارم و در خانه استراحت می کنم و حتی توان صحبت کردن را هم کمتر دارم.

وی بیان کرد: سرماخوردگی شدیدی دارم و دکتر به همین علت و به دلیل آلودگی هوا اجازه خروج از منزل را به من نمی دهد.

آقای بازیگر سینما در خصوص حضور احتمالی خود در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز گفت: با این شرایط، متاسفانه نمی توانم در جشنواره حاضر شوم.

ارسال نظر: