حبیب‌الله بهمنی: نامه حضرت آقا با آن لحن پدرانه الگویی برای جوانان است

کدخبر: 975684

این کارگردان به «نسیم» گفت: شیوه پدرانه، دوستانه و دعوت به خیر و حق برای کشف حقیقت می‌تواند الگوی خوبی برای هنرمندان متعهد باشد که بتوانند در کارهایشان برای تبلیغ حقیقت از این ایده استفاده کنند

حبیب الله بهمنی کارگدان سینما درخصوص نگارش نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی سخنانی را در اختیار «نسیم» گذاشت.

متن این صحبت ها به شرح ذیل است:

اقدام مقام معظم رهبری، یک اقدام بی سابقه تاریخی در سطح جهان است زیرا می توان گفت تا به امروز نمونه ای سراغ نداریم که یک رهبر انقلابی خطاب به جوان های کل دنیا پیامی صادر کند و با آن ها ارتباط برقرار کند و این از ویژگی های رهبر انقلاب اسلامی و بینش بازی است که ایشان در ارتباط برقرار کردن با جوانان دنیا و ارائه اسلام واقعی و ناب محمدی دارند.

در این دنیایی که پر از بمباران تبلیغاتی علیه ایران است، این اقدام می تواند فضای جدیدی را باز کند و یا حداقل تلنگری باشد بر اذعان جوانان دنیا که با دید واقعی اسلام حقیقی را پیدا کنند و بازی تبلیغاتی های اسلام هراسان را نخورند.

این مسیری را که مقام معظم رهبری باز کرده اند الگویی است برای پیدا کردن راه که ما بتوانیم روش برقرار کردن دیالوگ و گفتگو را با مخاطبان بین المللی هم پیدا کنیم یعنی با بیان شیرین، پدرانه و دوستانه آن حقیقتی را که معتقد هستیم بیان کنیم که البته در بیان هنری هم استفاده از این شیوه می تواند تاثیرگذارتر از شیوه طلبکارانه، احساسی و خصمانه باشد.

شیوه پدرانه، دوستانه و دعوت به خیر و به حق برای کشف حقیقت می تواند الگوی خوبی برای هنرمندان مومن و متعهد و مسلمانی که بتوانند در کارهایشان برای تبلیغ حقیقت از این ایده استفاده کنند.

ارسال نظر: