"خانه دختر" به پرویز شهبازی تقدیم شد

کدخبر: 976474

محمد شایسته، تهیه‌کننده فیلم سینمایی"خانه دختر" پیش از اکران فیلمش در کاخ جشنواره فجر گفت: من جوانترین تهیه کننده سینمای فعلی هستم و فیلمم را به پرویز شهیازی تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، عوامل فیلم سینمایی 'خانه دختر' در برج میلاد حاضر شده و قبل از اکران مخاطبین را به تماشای فیلم دعوت کردند.

محمد شایسته,تهیه کننده 'خانه دختر' گفت: جوانتدین تهیه کننده سینما هستم و فیلم را به پرویز شهبازی نویسنده فیلم تقدیم میکنم.

شهرام شاه حسینی بعنوان کارگردان نیز بیان کرد:امیدوارم اول فیلم خوبی شده باشد و بعد ترجیح میدهم اگر خوب باشد آنرا به شهبازی تقدیم کنم.

همچنین رویا تیموریان از بازیگران ابن کار نیز بادآور شد: من به جوانان سینما امیدوارم خصوصا جوانانی که این روزها وارد سینما شده اند .

این فیلم داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند، این چهارمین فیلم بلند سینمایی شهرام شاه حسینی است .

حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، باران کوثری، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی شاه حسنی و رویا تیموریان بازیگران اصلی«خانه دختر» هستند .

ارسال نظر: