حبیب‌الله بهمنی: جشنواره فجر به فیلم‌های رنگین‌تری نیاز دارد

کدخبر: 977588

 این کارگردان در حاشیه حضور در کاخ جشنواره فجر به «نسیم» گفت: متاسفانه یک روحیه خاکستری تا اینجا در فیلم‌ها حاکم است نمی‌خواهم اسم آن را ناامیدی بگذارم اما یک نوع فضای ابری بر فیلم‌ها سایه انداخته است

حبیب الله بهمنی در گفتگ با خبرنگار «نسیم» در رابطه با حضور جوانان در سی سوین جشنواره بین المللی فیلم فجر اظهار داشت: تا این مقطع که من چند فیلم ببیشتر ندیده ام فکر می کنم که جوان ها حضور پررنگی دارند. البته این خوب است که جوان ها حضور پیدا می کنند اما این کافی نیست چگونگی ورود آنها نگاهشان مهم است اینکه می خواهند چه چیزی را مطرح بکنند.

وی ادامه داد: برای قضاوت زود است اما فیلم هایی که من در این مدت دیده ام متأسفانه همه یک دست و یک رنگ هستند و فضای مشترکی دارند که من از آن به فیلم های خاکستری تعبیر می کنم و ای کاش که اینگونه نبود و ما شاهد فیلم های رنگین تری در جشنواره بودیم.

این کارگردان خاطر نشان کرد: متاسفانه یک روحیه خاکستری تا اینجا در فیلم ها حاکم است نمی خواهم اسم آن را ناامیدی بگذارم اما یک نوع فضای ابری بر فیلم ها حاکم بوده است. اما امیدوارم از این به بعد شاهد فیلم های بهتر دارای روحیه نشاط و آینده نگری و امید بیشتر باشیم.

بهمنی همچنین گفت: آنچه که ما از جوان ها انتظاری داریم همین سرشار بودن از روحیه امید و دری از تردید و بن بست است چون این فضاها مربوط به قشر جوان نمی شود و باید فیلم های رنگارنگ تری در میان آن ها وجود داشته باشد.

ارسال نظر: