ایوبی: ۱۰۰ بار استعفا بدهم وزیر ارشاد قبول نمیکند
رئیس سازمان سینمایی در اختتامیه فجر گفت: سالن شماره دو سینما فرهنگ را تقدیم میکنم به "هنر و تجربه"/ برخی گفتند استعفا بده اما من جایی بهتر از و خدمتی بالاتر از سینما ندارم؛ ۱۰۰ استعفا بدهم هم آقای جنتی قبول نمیکند
به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت الله ایوبی در این مراسم گفت:
آقای کیارستمی میخواست به مراسم بیاید و جوایز بخش هنر و تجربه را اهدا کند اما بخاطر مشکلی نتوانست. سالن شماره دو سینما فرهنگ را تقدیم میکنم به گروه "هنر و تجربه".
سینماگران آنچه داشتند در طبقه اخلاص گذاشتند و امروز این جشنواره را بخوبی برگزار کردند.
تشکر میکنم از عوامل جشنواره و مدیران بسیار زحمتکش جشنواره که واقعا جای تشکر دارند. از اصحاب رسانه نیز تشکر میکنم که کمتر دیده میشوند اما تلاش میکنند که این جشنواره دیده شود.
سال کم پولی بود که با حسن سینماگران امیدوارم سال 94 نیز سال درخشانی پیش روی سینماگران و جوانانی باشد که بخوبی خودنمایی کردند.
برخی گفته اند که استعفا بده اما من جایی بهتر از سینما و خدمتی بالاتر از سینما ندارم؛ 100 استعفا بدهم هم آقای جنتی قبول نمیکنند.