روز هشتم سینما انقلاب شاهد نمایش فیلم‌های روباه و بهمن است

کدخبر: 979437

نخستین فیلم امروز همچون روزهای گذشته از ساعت ۱۴ به نمایش درمی‌آید؛ سپس به مدت ۴۵ دقیقه محافل نقد مبتنی بر علوم انسانی فیلم‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش «نسیم»، ابوالفضل باقری دبیر اجرایی هم اندیشی ضمن اعلام تشکر و تقدیر جنبش رسانه انقلاب از حضور هنرمندان، سینما گران، اندیشمندان علوم انسانی و سایر اقشار ملت عظیم الشان ایران اسلامی در سی هفتمین جشن ملی 22 بهمن برنامه های هشتمین روز هم اندیشی را اعلام کرد.

وی بیان کرد: نخستین فیلم امروز " بهمن " اثر مرتضی فرشباف می باشد که همچون روز های گذشته از ساعت 14 به نمایش در خواهد آمد، سپس به مدت 45 دقیقه محافل نقد مبتنی بر علوم انسانی این فیلم سینمایی تشکیل می شود.

باقری بیان کرد: پس از آن جواد شمقدری رئیس سابق سازمان سینمایی کشور ساعت 16و 45 دقیقه با حضور در محفل سینما انقلاب سخنرانی خویش را با عنوان " مدیریت فرهنگی و سینما " آغاز و تا زمان اذان مغرب ادامه خواهد داد.

دبیر اجرایی هم اندیشی افزود: دومین فیلم امروز " روباه " به کارگردانی بهروز افخمی می باشد که با حضور وی به نمایش در خواهد آمد و پس از آن بررسی اثر با حضور کارگردان را خواهیم داشت.

وی افزود: سومین فیلم امروز از ساعت 21 و سی دقیقه تا ساعت 23 به نمایش در می آید.

لازم به یادآوری است ورود به برنامه های سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شوند، نیاز به تحویل بلیط های از قبل تهیه شده و عضویت در حلقه های تخصصی مجموعه دارد، لذا امکان حضور بدون هماهنگی قبلی در برنامه ها وجود ندارد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

ارسال نظر: