ساداتیان: دنبال اکران "جامه‌دران" در زودترین و بهترین فرصت هستم

کدخبر: 979505

تهیه‌کننده این فیلم سینمایی به «نسیم» گفت: خوشبختانه تیم خوبی در پشت اینکار وجود داشت و همه چیز دست در دست یکدیگر داد تا بتوانیم فیلمی قابل قبول را تولید کنیم؛ امیدوارم هرچه زودتر روی پرده برود

سید جمال ساداتیان، تهیه‌‎کننده فیلم سینمایی "جامه دران" در گفتگو با خبرنگار«نسیم» داظهار داشت: این فیلم از روی یک رمان موفق ساخته شده است،. زمانی که من فیلمنامه این فیلم را خواندم برایم قابل قبول بود و خوشحالم که توانستیم این فیلم را تولید کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم خوبی در پشت اینکار وجود داشت و همه چیز دست در دست یکدیگر داد تا بتوانیم فیلمی قابل قبول را تولید کنیم و خوشبختانه تا آنجا که من با مخاطبان و اهالی رسانه گفتگو کردم نظرها نسبت به فیلم مثبت بوده البته نقدهایی هم بود که این کاملا طبیعی و درست است.

ساداتیان در رابطه با اکران این فیلم بیان کرد: علاقمند هستم که «جامه دران» در زودترین و بهترین فرصت ممکن اکران بشود و امیدوارم که دوستان هم به ما برای اکران آن کمک بکنند.

"جامه دران" به کارگردانی حمیدرضا قطبی با بازی مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی در جشنواره فجر امسال حضور داشت.

ارسال نظر: