"فرید فرخنده‌کیش" مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران شد

کدخبر: 983798

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی و رئیس هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی "فرید فرخنده‌کیش" را به عنوان مدیرعامل جدید انجمن منصوب کرد

به گزارش «نسیم»، متن کامل حکم به شرح زیر است:

جناب آقای فرید فرخنده کیش؛ نظر به شایستگی ها و سوابق ارزشمندتان در عرصه های مدیریت سینمایی به استناد ماده ۱۴ اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران و مصوب هیات امنای انجمن به موجب این حکم به سمت « مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب می شوید.

اینک که با تلاش های تحسین برانگیز آقای حبیب ایل بیگی شور و نشاطی تازه در انجمن های سراسر کشور پدید آمده، امیدوارم با ادامه سیاست های تمرکز زدایی و عدالت فرهنگی پویایی هرچه بیشتر این نهاد دیرپا و ارزشمند سینمایی را موجب شوید.

فیلمسازان فیلم کوتاه با خلاقیت و آثار درخشان و موفقیت های بی شمارشان در جشنوارهای داخلی و خارجی شایستگی ها خود را به اثبات رساندند. برماست که این سرمایه ها را قدر بدانیم و با بهره گیری از دانش و تجربه مدیران کارآزموده و دلسوز راه را بر پیشرفت های بیشتر در این عرصه هموار سازیم.

تعهد، آموخته ها و عشقتان به فیلمسازان این عرصه سرمایه بزرگی است که به یاری خداوند بزرگ ضامن موفقیت های روزافزونتان در این راه خواهد بود.

فرید فرخنده کیش متولد سال ۱۳۳۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارتباط تصویری(گرافیک)، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک) است.

در کارنامه حرفه‌ای وی مواردی همچون:مدیر آماده سازی و چاپ و توزیع کتاب‌های درسی (۷۵-۱۳۷۳)، مدیر برنامه‌ریزی گروه هنر فنی و حرفه‌ای (کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و تالیف گروه هنر) (۸۱-۱۳۷۸)، مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی هنری و سرپرست واحد تحقیقات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۳-۱۳۸۲

معاون تحقیقات و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۴-۱۳۸۳)، معاون آموزش و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۵)، مشاور مدیرعامل در امور پژوهشی و آموزش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (۱۳۸۹- ۱۳۸۵) مشاور ارشد مدیرعامل و مدیر امور استان‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای (۱۳۹۰-۱۳۸۹)، مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان سینمایی سوره حوزه هنری (۱۳۹۰- تاکنون) مدرس دانشگاه رجایی (۱۳۹۱-۱۳۷۹)، مدیر آماده سازی مجلات رشد رشته تخصصی (۷۷- ۱۳۷۵)، عضو کمیته تخصصی سینمای مستند فرهنگستان هنر (۱۳۸۸- ۱۳۸۵)، دبیر اجرایی نخستین همایش ملی انیمیشن ایران (۱۳۸۷)، دبیر جشنواره امام رضا (ع) (۱۳۹۰)، مشاور دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش (۱۳۹۱) دیده می شود.

ارسال نظر: