جواد نوروزبیگی: متقاضی جدی اکران نوروزی هستم

کدخبر: 985168

این تهیه‌کننده به خبرنگار «نسیم» گفت: نه الان بلکه قبل از جشنواره فجر درخواست اکران نوروزی "من دیه‌گو مارادونا هستم" را به شورای صنفی نمایش داده بودم؛ نه فیلم من و نه فیلم دیگری، قطعی نشده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، درحالی که قرار است اکران نوروزی94 فردا، دوشنبه توسط شورای صنفی نمایش مشخص شود اما مسلما خیلی از صاحبان فیلمها دنبال اکران فیلم خود در این زمان از اکران هستند بویژه فیلم‌های برگزیده جشنواره فجر.

در همین ارتباط جواد نوروزبیگی، تهیه‎کننده فیلم اخیر بهرام توکلی که در جشنواره فجر نیز مورد توجه قرار گرفت به «نسیم» گفت: برای اکران ""من دیه‌گو مارادونا هستم" حتی قبل از جشنواره، درخواست به شورای صنفی نمایش داده بودم تا در نوروز روی پرده برود.

وی افزود: تا الان هم با وجود اینکه خیلی از تهیه‎کنندگان درخواست اکران فیلمشان در نوروز94 را داشته‌اند اما فیلم قطعی نشده است. درخواست من جدی است و امیدوارم این فیلم در نوروز روی پرده برود.

گفتنی است در "من دیه‌گو مارادونا هستم" ساخته بهرام توکلی، بازیگرانی همچون گلاب آدینه، سعید آقاخانی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، بابک حمیدیان، جمشید هاشم پور، صابر ابر، مهسا علافر، سارا بهرامی، پانته آ پناهی‌ها، سهی بانو ذوالقدر، علی استادی، میثاق زارع، سجاد تابش، محمد امیر مشهدی نصرالله و آوا حکانی به ایفای نقش می‌ پردازند.

ارسال نظر: