"انارهای نارس" در شهرستان‌ها مورد استقبال قرار گرفت

کدخبر: 986120

فیلم سینمایی "انارهای نارس" نخستین ساخته مجیدرضا مصطفوی که در گروه سینمایی "هنر و تجربه" اکران شده، مورد اقبال مخاطبان در شهرستان‌ها قرار گرفته است

به گزارش «نسیم»، فیلم "انارهای نارس" به کارگردانی مجید رضا مصطفوی که از تاریخ سوم اسفندماه در گروه هنر و تجربه اکران شده در شهرستان های اصفهان، مشهد و گرگان با اقبال عمومی روبرو شده و در اکثر سانس های نمایش این فیلم در شهرستان ها مخاطبان زیادی راهی سالن های سینما شدند.

بنا بر گزارش های رسیده از شهرستان ها، فیلم «انارهای نارس» در سینما هویزه مشهد، سینما کاپری گرگان و سینما سوره اصفهان بدون داشتن تیزر و بیلبوردهای تبلیغات شهری توانسته است مخاطبان زیادی را با خود همراه کند و در بیشتر سانس ها سالن های نمایش دهنده فیلم، تعدادی زیادی از مردم فیلم را به تماشا نشستند.

از سوی دیگر استقبال مخاطبان این فیلم در شهر تهران و در سینماهای آزادی، کوروش و خانه هنرمندان رو به افزایش است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که سینما فرهنگ 2 هم طی روزهای آینده به چرخه سینمای های نمایش دهنده این فیلم در تهران اضافه شود.

این فیلم هم اکنون در سینماهای آزادی، کوروش، خانه هنرمندان، موزه سینما، سینما کاپری گرگان، ساحل اهواز، هویزه مشهد و سوره اصفهان در حال اکران است.

«انارهای نارس» نخستین فیلم بلند مجید رضا مصطفوی است و این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ حضور داشت و نامزد سیمرغ بلورین بود. «انارهای نارس» در جشنواره فیلم مسکو و سائوپائولو حضور پر رنگی داشت و مورد توجه منتقدان خارجی قرار گرفت.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، قطب الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی، ساقی زینتی و رابعه مدنی از بازیگران این فیلم هستند.

برخی از عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان :مجید رضا مصطفوی، مجری طرح و سرمایه گذار: آرش الیاسی ، نویسنده: مهدی تراب بیگی- مجید رضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، طراح چهره پردازی: رسول سید عربی، آهنگساز: حامد ثابت، مدیر جلوه های ویژه: آرش آقا بیک، جانشین تولید: امیر یمینی، عکاس: مژده لباسچی و اشکان مهران، تدوین : مجید رضا مصطفوی، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، طراحی صحنه و لباس: حسن روح پروری، مدیر جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی.

ارسال نظر: