سایت فیلم سینمایی "ایران برگر" رونمایی شد

کدخبر: 990125

در سایت آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی که به مناسبت اکران نوروزی و نمایش عمومی فیلم رونمایی شده مخاطبان می‌توانند آخرین اخبار، تصاویر پشت صحنه، مراسم‌ها و صحنه فیلم، یادداشت، بازتاب‌های فیلم در رسانه‌های گروهی و غیره را مشاهده کنند

به گزارش «نسیم»، سایت فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» به آدرس اینترنتی www.iranberger.ir رونمایی شد.

در سایت فیلم سینمایی «ایران برگر» آخرین ساخته «مسعود جعفری جوزانی» که به آدرس www.iranberger.ir و به مناسبت اکران نوروزی و نمایش عمومی این فیلم رونمایی شده است؛ مخاطبان می‌توانند آخرین اخبار، تصاویر پشت صحنه، مراسم‌ها و صحنه فیلم، یادداشت، بازتاب‌های فیلم در رسانه‌های گروهی، نقد مخاطبان، تیزرها و پوستر فیلم، مطالب، سینماهای نمایش‌دهنده فیلم، ویدیوها و موزیک فیلم و ... را مشاهده کنند.

در ضمن برای حامیان مردمی «ایران برگر» نیز بخشی در نظر گرفته شده است تا به سایت فیلم مراجعه کرده و به عضویت حامیان مردمی این فیلم درآیند و آخرین اخبار، اطلاعات و تصاویر خود از نمایش فیلم در شهرهای مختلف کشور و همچنین تصاویر این فیلم بر سردر سینماهای ایران را برای انعکاس در این سایت ارسال کنند.

مخاطبان «ایران برگر» نیز می‌توانند به آدرس ایمیل iranberger.ir@gmail.com نظرات خود را درباره این فیلم در قالب یادداشت برای مدیریت این سایت ارسال کنند تا در بخش «نقد مخاطبان» منتشر شود.

مخاطبان «ایران برگر» همچنین می‌توانند تصاویر سلفی خود با پوستر این فیلم جهت انتشار در بخش «سلفی با ایران برگر» به این سایت ارسال کنند.

مدیریت سایت فیلم «ایران برگر» برعهده «حمید غفاریان» و «امید عشیری» می‌باشد؛ که غفاریان سابقه مدیریت چندین سایت سینمایی دیگر و همچنین «امید عشیری» سابقه مدیریت سایت سی‌امین و سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در کارنامه کاری خود دارند.

ارسال نظر: