خاموشی: اقتدار نظام ما نشانگر مدیریت جهادی است

کدخبر: 994486

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز اقتدار نظام ما اثبات شده و این امر نشانگر مدیریت جهادی و خلوص نیت شهیدان مدافع حرم و مقاومت منطقه‌ای جمهوری اسلامی در دفاع از کشورهای مظلوم منطقه است

به گزارش «نسیم»، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در گردهمایی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور در مجتمع فرهنگی ولایت گفت: در سال ۹۳ مخاطب رهبری درباره نامگذاری سال به صورت صریح سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های فرهنگی مرتبط بود ولی نامگذاری سال ۹۴ تمامی آحاد جامعه را مورد خطاب قرار می‌دهد، مقام معظم رهبری با نامگذاری خود تمامی گروه‌های سیاسی و آحاد مردم را در جامعه و یا سازمان‌های دولتی و غیردولتی را مورد خطاب قرار داده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این‌که «تمامی افراد مورد خطاب باید کار خود را به درستی انجام دهند» افزود: اگر افرادی که باید همدلی را چاشنی کار خود قرار دهند این کار را انجام دهند قطعاً ما شاهد پیشبرد و تحقق تمامی سخنان مقام معظم رهبری خواهیم بود.

وی با اشاره به تحولات منطقه و عربستان افزود: امروزه اگر مردم شاهد نسل‌کشی عربستان در یمن هستند می‌توانند دلیل آن را در دشمنی‌ وهابی‌ها و سعودی‌ها با اهل بیت(ع) مشاهده کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: کسی که محب انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری باشد اعتقاد قلبی دارد که خط مقدم استقامت، همان مقابله با اسرائیل است.

خاموشی عربستان را ایفا کننده نقش طاغوت حاکمان وهابی در منطقه خواند و گفت: در رابطه با رفتارهای اخیر عربستان، مقام معظم رهبری به خوبی با قدرت و مانورهای پوشالی آن‌ها برخورد کردند.

وی تأکید کرد: مردم در جریان اربعین نشان دادند که اگر حرکت جهادی انجام دهند قطعاً در ادامه افراشتگی پرچم آنها نمایانگر می‌شود.

خاموشی تصریح کرد: امروزه استکبار با به وجود آوردن داعش می‌خواهد توازن و امنیت را در منطقه برهم بزند اما ما شاهد این هستیم که امروز داعش بلایی در منطقه شده است که آمریکایی که خود آن را تشکیل داده نمی‌تواند آن را مهار کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان گفت: امروزه اگر نظام ما در منطقه و جهان دارای اقتدار است سهم عمده آن مربوط به اجرای مدیریت جهادی در بین دستگاه‌های اجرایی و حکومتی است.

وی با اشاره به مذاکرات منطقه‌ای و بین‌المللی یادآور شد: اگر مقاومت ایران در دفاع از مظلومان منطقه نبود قطعاً نمی‌توانستیم در مذاکرات به موفقیت نزدیک شویم. این مقاومت است که کشورهایی که خود را ابرقدرت می‌دانند را برای مذاکره بر سر یک میز می‌آورد بنابراین جهانیان باید بدانند که ایران همواره از مظلومان و ستم‌دیدگان در برابر استکبار دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری یک ساله نبوده، بنابراین مدیریت جهادی باید ادامه پیدا کند و سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان مخاطب اول فرمایشات مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: امروز در کنار تبلیغ، حرکت‌های جهادی نقش بسزایی در پیشرفت جوامع دارد درست همان طور که انقلاب ما بدون هیچ بودجه‌ای به پیروزی رسید و مردم ما دین خودشان را با بودجه‌های دولتی حفظ نکردند بلکه همه این پیروزی‌ها در سایه رهبری و فعالیت‌های خودجوش مردمی به ثمر رسید.

خاموشی با بیان این‌که «هم اکنون شاهد توسعه در سطح و عمق فعالیت‌های تبلیغات اسلامی هستیم و امیدواریم این روند همچنان با سرعت و دقت بیشتری ادامه داشته باشد» اظهار کرد: امروز اقتدار نظام ما در حیطه‌های مختلف اثبات شده و این امر نشانگر مدیریت جهادی و خلوص نیت شهیدان مدافع حرم و مقاومت منطقه‌ای جمهوری اسلامی در دفاع از کشورهای مظلوم منطقه است.

ارسال نظر: