رضا عنایتی: مطمئنم دربی پرگل می‌شود

کدخبر: 1000566

کاپیتان استقلال در گفتگو با «نسیم» افزود: ۶ گل به پرسپولیس زده‌ام و تلاش می‌کنم در دربی ۸۰ بازهم دروازه‌ این تیم را باز کنم/ دربی هیچ‌‌وقت قابل پیش‌بینی نبوده و نیست/ در پایان فصل آینده از فوتبال خداحافظی خواهم کرد

گروه ورزشی «نسیم»- کاپیتان استقلال ادعا می‌کند که دربی ۸۰ پرگل خواهد شد و امیدوار است که استقلال، تیم برنده این دربی باشد. رضا عنایتی در گفتگو با «نسیم» از خداحافظی‌اش از فوتبال در پایان فصل آینده خبر داد؛ خبری که می‌تواند در آستانه دربی شوک بزرگی در اردوی آبی‌ها باشد:

- بعد از نتایج ضعیف استقلال حالا چشم امید همه طرفداران تیم‌تان به پیروزی در دربی ۸۰ است. جایی که می‌شود تمام مشکلات و نتایج ضعیف را فراموش کرد. چقدر به کسب نتیجه در این بازی امیدوارید؟

این مساله که شما می‌گویید کاملا درست است. ما چاره‌ای جز بردن دربی نداریم و همه بازیکنان‌ تمرکزشان روی همین مساله است. به خوبی می‌دانیم با پیروزی در دربی می‌توانیم همه مشکلات را فراموش کنیم و به همین دلیل می‌رویم که با ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شویم تا هوادارانمان با خاطره خوش لیگ را تمام کنند.

- فکر می‌کنید این بازی را می‌برید؟

واقعا پیش‌بینی چنین بازی‌هایی بسیار سخت است. همان‌قدر که ما دوست داریم برنده باشیم، پرسپولیسی‌ها هم همین احساس را دارند و به همین اصلا نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. با این حال من به این بازی خیلی امیدوارم و حسم می‌گوید که برنده بازی، استقلال است. خوشبختانه من هرگز شکست در دربی را تجربه نکرده‌ام اما به خوبی می‌دانم فشار شکست در دربی چقدر است و به خوبی این موضوع را درک می‌کنم.

- شما تا به حال با پیراهن باشگاه‌های مختلف ۶ گل به پرسپولیس زده‌اید. چقدر امیدوارید این تعداد گل را در بازی فردا بیشتر کنید؟

من همیشه در هر تیمی که بوده‌ام برابر پرسپولیس انگیزه زیادی داشته‌ام و این را می‌توانید از تمام هم‌تیمی‌های من بپرسید. تمام تلاشم این است در این بازی هم به پرسپولیس گل بزنم و انشاالله همین کار را هم می‌کنم.

- شکست برابر تراکتورسازی خیلی غیرمنتظره بود. آیا اتفاق‌های آن بازی را فراموش کرده‌اید؟

به هرحال فوتبال است و شما باید هر لحظه پیش‌بینی هر اتفاقی را بکنید اما واقعا در روزی که در نیمه اول عالی بازی کردیم، با بدشانسی باختیم و هیچ‌کس انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشت. با این حال شک نکنید بازیکنان در دربی همه‌چیز را فراموش می‌کنند و اینطور نیست که نتیجه بازی با تراکتورسازی تاثیری روی کار ما بگذارد .

- فکر می‌کنید نتیجه دربی چه می‌شود؟

پیش‌بینی نتیجه دربی همیشه سخت بوده و من هم این کار را نمی‌کنم. ولی مطمئنم چون این بازی در جدول حساسیتی ندارد، پرگل خواهد شد و امیدوار هستم نتیجه آن به نفع استقلال تمام شود .

- هنوز فصل تمام نشده اما از حالا خیلی‌ها می‌گویند شما از فوتبال خداحافظی خواهید کرد. این مساله را تایید می‌کنید؟

نه اصلا. من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و انشاالله درپایان فصل آینده از فوتبال خداخافظی می‌کنم. تصمیم را گرفته‌ام و نظرم عوض نخواهد شد.

ارسال نظر: