گزارش ویژه:: ۹۰ از دوشنبه، هفدهمین سال کاری‌ خود را آغاز می‌‌کند

کدخبر: 1016946

عادل فردوسی‌پور، تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰، این برنامه را از دوشنبه این هفته و برای پوشش اتفاقات هفته نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر روی آنتن می‌‌برد/ در برنامه امسال خبری از سورپرایز و تغییرات خاص نیست

به گزارش خبرنگار «نسیم»، برنامه پربیننده 90 از دوشنبه این هفته و پس از آغاز پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، هفدهمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند و برای پوشش این رقابت‌ها روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. سوال اصلی اما در این میان، تفاوت این برنامه با سال‌های گذشته است. اتفاقی که معمولا در اکثر سال‌هایی که این برنامه روی آنتن رفته افتاده اما به نظر می‌رسد امسال به جز سر و شکل گرفتن و انسجام بیشتر محتوای برنامه، خبری از تغییرات ظاهری نیست.

این‌طور که منابع نزدیک به این برنامه خبر داده‌اند، عادل فردوسی‌پور در تعطیلات اخیر تلاش زیادی برای تغییر دکور برنامه انجام داده اما به دلایل مختلف موفق به انجام این کار نشده تا 90 امسال هم با دکور سال‌های اخیرش روی آنتن برود. هرچند به نظر می‌رسد فردوسی‌پور در طول فصل به تلاشش برای تغییر دکور ادامه بدهد.

دو آیتم پرطرفدار آنالیز و تقویم هم با سر و شکلی جذاب‌تر و انسجام بیشتر در کنداکتور برنامه قرار دارد و شاید بتوان تغییر در سر و شکل آیتم‌ها را مهم‌ترین تفاوت 90 امسال با سال‌های گذشته دانست.

ارسال نظر: