کی‌روش: مشکلات ویزای تیم گوام یک مشکل سیاسی است

کدخبر: 1021429

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: موقعیت این بازی بسیار پیچیده‌ است چون بازیکنان گوام زیر چتر آمریکا قرار دارند/ گرفتن ویزای این کشور برای ما سخت بود چون آن‌ها لیست ما را ۶۰ روز زودتر می‌خواستند

به گزارش «نسیم»، سرمربی تم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار آسوشیتدپرس در مالزی گفت: به جز این، بازیکنان ما باید به سفارت آمریکا مراجعه می‌کردند که در ایران وجود ندارد. پس سوال اینجا بود که آیا می‌توانم بازیکنان را سه، چهار ماه از باشگاه‌هایشان بگیرم و برای گرفتن ویزا به یک کشور خارجی ببرم؟ دردسر داشتیم.

کی‌روش افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا به گوام اجازه بازی در این مسابقات (مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا) داده و آن‌ها باید برای حل این مشکل اقدام کنند. گوام باید راهی پیدا کند تا بازیکنان ایران را مجبور نکند در زمان‌های مختلف سه، چهار روز برای گرفتن ویزا از باشگاه‌شان جدا شوند چون این مسئله موقعیت سختی برای ما ایجاد می‌کند.

وی‌ افزود: ما به جای اینکه آماده بازی با گوام شویم باید به ترکیه یا امارات برویم و برای بازی با گوام ویزا بگیریم. این وضعیت عجیب و غریبی است.

کی‌روش افزود: امیدوار بودم اوضاع تغییر کرده باشد و بتوانیم به خوبی برای جام جهانی روسیه آماده شویم. مسئولان فدراسیون ایران هنوز فکر می‌کنند با برداشته شدن تحریم‌ها شرایط بهتری خواهیم داشت اما به نظر من در کوتاه مدت نمی‌توانیم انتظار اتفاق خاصی داشته باشیم.

ارسال نظر: