کی‌روش: می‌خواهم ایران را به عنوان چهارمین تیمم به جام جهانی ببرم

کدخبر: 1022949

سرمربی تیم ملی افزود: کره جنوبی، استرالیا و ژاپن کارت حضور در جام جهانی را دارند و این یعنی برای ایران، عربستان، امارات، قطر، چین، ازبکستان و کره شمالی فقط یک جای خالی وجود دارد؛ هفت کشوری که شانس زیادی دارند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، کی‌روش در گفتگو با ساکرنت گفت: در ایران اشتیاق واقعی نسبت به فوتبال وجود دارد؛ نمی‌توانید این مسئله را ندیده بگیرید. عصب بازیکنان و علاقه آن‌ها یک شانس بزرگ برای آن تیم است اما شما چند بار می‌توانید معجزه کنید؟ پول همه جا صحبت می‌کند و ما برای ایجاد ساختار نیاز به منابع مالی داریم. بازیکنان تیم نیاز به تجربه دارند اما زمانی که یک تیم بازی‌های دوستانه برگزار می‌کند چطور می‌توان انتظار داشت تجربه به دست بیاید؟ این یک داستان موش و گربه است که کنار آمدن با آن نیز بسیار دشوار است.

سرمربی تیم ملی درباره گوام حریف بعدی ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: آن‌ها نمایش خوبی داشته‌اند. بازیکنان بسیاری در ترکیب گوام هستند که تجربه حضور در لیگ آمریکا را دارند. از این موضوع تعجب نکردم چون می‌دانستم بازیکنان گوام تحت تعلیم مراکز آموزشی و ورزشی آمریکایی قرار داشته‌اند مربی آن‌ها هم عملکرد خوبی داشته و بعد از آنکه فیلم مربوط به بازی‌های آن‌ها را دیدم فهمیدم آن‌ها تیم سازمان یافته‌ای هستند و حریف سختی برای ما خواهند بود.

ارسال نظر: