سردار آزمون: پیروزی ایران از گلزنی من مهمتر است

کدخبر: 1023643

مهاجم تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از دیدار برابر گوام ادامه داد: شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم/ در بازی‌هایی که به میدان می‌روم از جان مایه می‌گذارم همان‌طور که بقیه بازیکنان این کار را می‌کنند

به گزارش «نسیم»، سردار آزمون درباره اینکه چرا کارلوس کی‌ روش به او علاقه زیادی دارد، گفت: من هم مثل دیگر بازیکنان جوان تیم ملی برای کشورم زحمت می‌کشم. البته برای کی‌ روش هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و همه یکسان هستند، چراکه برای تیم ملی از جان مایه می‌گذاریم.

وی درباره میزان آمادگی‌ اش برای این دیدار گفت: سه روز پیش به ایران آمدم و بعد از اینکه بازی‌های سختی در لیگ روسیه انجام دادم، ریکاوری خوبی داشتم. تمرینات تیم ملی را با توجه به نیازهای ‌مان انجام می‌دهیم و آنالیز و شناخت خوبی از گوام داریم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

آزمون در پایان در خصوص اینکه سرمربی گوام گفته است، شناخت خوبی از او دارد و اینکه آیا فکر می‌کند فردا بتواند برای ایران گلزنی کند، بیان کرد: تمام فکر من این است که بتوانم به تیم ملی کمک کنم، نه اینکه گل بزنم، چون مهمتر از گلزنی من سه امتیاز بازی است. امیدوارم هم گل بزنم و هم سه امتیاز را بگیرم.

ارسال نظر: