کفاشیان: از گوام به فیفا شکایت کرده‌ایم

کدخبر: 1038049

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درباره تاخیر برای صدور روادید فوتبالیست‌های ملی پوش به گوام به فیفا و AFC شکایت کرده‌ایم

به گزارش «نسیم»، خبرگزاری صدا و سیما نوشت:

علی کفایشان در گفتگویی گفت: درباره تاخیر برای صدور روادید فوتبالیست‌های ملی پوش به گوام به فیفا و AFC شکایت کرده‌ایم.

کفایشان افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال در شکل جدید تمام کشورها را وارد مسابقات کرد ولی مشخص شد که برخی از این کشورها توانمندی میزبانی ندارند.

وی گفت: برخی کشورها حتی نمی‌توانند برای تیم‌های میهمان خود روادید فراهم کنند که گوام هم یکی از این کشورهاست.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این شکایت را پیگیری خواهیم کرد.

کفاشیان درباره دیدار برگشت ایران و گوام در روز سه‌شنبه گفت: تیم ملی جمعه وارد گوام شد و ملی پوشان تمرینات خود را آغاز کردند و امیدواریم با موفقیت به کشور بازگردند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه سازمان لیگ به پشتیبان مالی مسابقات لیگ 40 میلیارد تومان تخفیف داده است گفت : سازمان لیگ تخفیفی به پشتیبان مالی مسابقات نداده و همه این حرف‌ها در حد صحبت وشایعه است.

کفاشیان هم چنین از برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال چهارشنبه این هفته خبر داد وگفت : تاریخ مجمع سالانه فدراسیون، گزارش حسابرسی، تصویب بودجه برای ارائه مجمع، تصویب اساسنامه اصلاحی، تصویب اساسنامه اصلاحیه هیئت‌های استان‌ها و انتخاب اعضای کمیته اخلاق در جلسه این هفته هیئت رئیسه مطرح خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد سازمان لیگ درباره مشکلات و توانمندی‌های پشتیبان مالی مسابقات لیگ گزارشی برای طرح در جلسه هیات رئیسه ارائه کند.

وی افزود: در این جلسه پس از تصویب در هیئت رئیسه ، تاریخ دقیق برگزاری مجمع عمومی مشخص می شود.

کفاشیان افزود: انتخابات فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد اسفند برگزار می شود و ما از حضور افرادی که توانایی اداره فدراسیون را دارند استقبال می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: افرادی که توانمندی اداره فدراسیون را دارند برنامه خود را به مجمع ارایه دهند تا مجمع انتخاب کند.

وی درباره قرارداد خاکپور سرمربی تیم ملی امید گفت : قرارداد آماده شده است و پس از اردوی امارات درباره قرارداد به تفاهم خواهیم رسید.

کفاشیان افزود: البته نوع و مبلغ قرارداد باید در هیات رئیسه مطرح و تصویب شود تا بتوانیم دی‌ماه در مسابقات انتخابی در قطر شرکت کنیم.

علی کفاشیان امروز برای شرکت در مراسم انتخاب رییس هیات فوتبال گلستان به گرگان سفر کرده بود.

ارسال نظر: