مهدی ترابی: اگر کمی خوش شانس بودیم قطر را می‌بردیم

کدخبر: 2004383

هافبک تیم ملی فوتبال امید گفت: فکر می‌کنم اگر کمی خوش شانس بودیم و ضربه پنالتی و موقعیت‌های ما گل می‌شد، می توانستیم به راحتی بازی را ببریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی ترابی در خصوص بازی شب گذشته مقابل قطر گفت: همه دیدند تیم ما بازی خوبی مقابل قطر میزبان که از حمایت تماشاگرانش هم برخوردار بود انجام داد و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود. متاسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم و در مقابل قطری‌ها به نحو احسن از تک موقعیت‌ها استفاده کردند و سه امتیاز را گرفتند.

وی افزود: باخت هم جزیی از فوتبال است و با این نتیجه همه چیز به پایان نرسیده و قطعا در بازی با چین این باخت را جبران خواهیم کرد. خوشبختانه به لحاظ روانی بازیکنان شرایط خوبی دارند و هم قسم شده‌ایم که در بازی با چین این باخت را جبران کنیم.

ترابی در خصوص عملکرد خودش در بازی با قطر اظهار داشت: با تشخیص و صلاحدید کادرفنی در نیمه دوم به زمین رفتم و‌ تمام تلاشم را انجام دادم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنم. فکر می‌کنم اگر کمی خوش شانس بودیم و ضربه پنالتی و موقعیت‌های ما گل می‌شد، می توانستیم به راحتی بازی را ببریم.

هافبک تیم امید در خصوص ضربه پنالتی که توسط چشمی هدر رفت،گفت: خراب شدن پنالتی ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد و کاملا طبیعی است. به نظر من روزبه پنالتی خوبی زد که با واکنش خوب دروازه‌بان حریف مهار شد. با دعای مردم و تلاش بچه‌ها قطعا با شکست چین و صعود به مرحله بعد، اتفاقات تلخ بازی با قطر پاک می‌شود و دل مردم را شاد خواهیم کرد.

ارسال نظر: