مسابقات جام شهدا

گل‌محمدی: در خصوص تیم امید دوست ندارم صحبت کنم

کدخبر: 2006242

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی دوست ندارم این مسائل را بازگو کنم، بهتر است تمرکزم را روی باشگاه خودم بگذارم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت:

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: هدف اصلی ما شرکت در جام شهدا و 2 بازی تدارکاتی خوب بود. ما دوست داشتیم در این جام قهرمان شویم، به تیم صبای قم هم تبریک می‌گویم به خاطر فینالیست شدن در این رقابت‌ها.

وی ادامه داد: بازی فردا مقابل سایپا بیشتر یک بازی تدارکاتی برای تیم ما است که بتوانیم به مرز آمادگی برسیم و برای ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور ما زیاد است. این مشکلات اقتصادی به باشگاه ذوب‌آهن هم رسیده و باشگاه حتما مشکلات مالی دارد ولی خوشبختانه این مشکلات در حال برطرف شدن است. ما به تعهدات باشگاه ذوب‌آهن اعتماد داریم و خیال‌مان از این موضوع راحت است که باشگاه به تمام تعهداتش عمل خواهد کرد.

گل‌محمدی افزود: تلاش ما برای رسیدن به یک هدف بزرگ است. سعید آذری و اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در تلاش هستند این مشکلات را حل کنند و ما هم امیدواریم نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم.

وی در مورد این موضوع که چرا از وجود او در تیم امید استفاده نمی‌شود، گفت: واقعیتش این است که من علاقه زیادی ندارم درباره مربیان ایرانی صحبت کنم در هر صورت محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. قطعا به نتایج خوبی دست پیدا نکردیم، بارها هم گفته‌ام در خصوص تیم امید دوست ندارم صحبت کنم. همه ما می‌دانیم یکسری مشکلات تیم امید داشت و قطعا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی دوست ندارم این مسائل را بازگو کنم. بهتر است تمرکزم را روی باشگاه خودم بگذارم. کارشناسان اگر در این زمینه نظر بدهند، بهتر خواهد بود. تیم امید متولی خودش را دارد و باید آنها پاسخگو باشند.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه چرا احسان پهلوان بازیکن تیم ذوب‌آهن در ترکیب تیم امید زیاد بازی نکرد، تصریح کرد: احسان بازیکن خوب ما است و اینکه این بازیکن در تیم امید کم بازی کرده بستگی به سلیقه سرمربی دارد. من به احسان گفتم در تمرینات تیم امید قوی کار کند تا خودش را به مربی تیم تحمیل کند. این موضوع بستگی به نظر سرمربی تیم داشت.

گل‌محمدی در خصوص جذب چهار بازیکن در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل در تیم ذوب‌آهن عنوان کرد: ما براساس نیاز خود بازیکن گرفتیم و با توجه به شرایط مالی که داشتیم این بازیکنان را به ترکیب ذوب‌آهن اضافه کردیم. امیدوارم این مشکلات حل شود، فعلا دو بازیکن از 4 بازیکنی که گرفتیم مصدوم هستند. بیک‌زاده و محمدزاده تا یک هفته آینده آماده بازی خواهند شد. ما روی این بازیکنان حساب کرده‌ایم و امیدوارم با تمرکز کافی به تیم ما کمک کنند.

ارسال نظر: