پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

نفت تهران و الجیش با تساوی به رختکن رفتند

کدخبر: 2010153

تیم‌های نفت تهران و الجیش قطر در نیمه نخست دیدار خود به تساوی رسیدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال نفت تهران در دیدار پلی‌آف مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف الجیش قطر رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ارسال نظر: