معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران:

کی‌روش به کارش ادامه می‌دهد/ باید شرایط را برای فعالیت بهتر این مربی فراهم کنیم

کدخبر: 2011013

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت تیم ملی و شایعه استعفای کارلوس کی‌روش گفت: شایعه‌ای در کار نبوده کی روش همچنان در تیم ملی سرمربی است و به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سید نصرالله سجادی امشب در حاشیه افتتاح استخر سرپوشیده کوثر بوشهر در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد وضعیت تیم ملی و شایعه استعفای کارلوس کی‌روش اظهار داشت: شایعه‌ای در کار نبوده کی روش همچنان در تیم ملی سرمربی است و به کارش ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از کی روش حمایت می‌کند، گفت: باید توجه کرد این مربی با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و نباید وارد در این مورد حساسیت ایجاد کرد بلکه باید شرایط را برای فعالیت بهتر این مربی فراهم کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سفر یک‌روزه به بوشهر گفت: امروز صبح در نشست هم‌اندیشی مدیران پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی کشور در بوشهر حضور یافتیم و نشست کارشناسی خوبی نیز برگزار شد و امیدواریم نتایج آن مثمرثمر باشد.

وی با قدردانی از حمایت استاندار بوشهر در اجرای طرح‌های ورزشی در بوشهر بیان داشت: با افتتاح این استخر که استانداردهای بین‌المللی نیز دارد مسابقات ملی و بین‌المللی هم می‌توان در آن برگزار کرد.

ارسال نظر: