لیگ قهرمانان آسیا
دومین پیروزی تراکتورسازی مقابل الجزیره
در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C، دیدار الجزیره امارات و تراکتورسازی با برتری نماینده ایران به پایان رسید.
به گزارش « نسیم آنلاین »، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C از ساعت 20 امشب ( چهارشنبه) تیمهای الجزیره امارات و تراکتورسازی ایران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.
بختیار رحمانی در دقیقه 31 تکگل این دیدار را به ثمر رساند تا نماینده ایران با 6 امتیاز در صدر جدول این گروه باقی بماند.
تراکتورسازی در نخستین دیدار خود نیز با چهار گل مقابل الجزیره به برتری رسیده بود.