برای حضور در انتخابات نیاز به مجوز ندارم

کفاشیان: بحث آقایان روی بنده است نه اساسنامه فدراسیون فوتبال

کدخبر: 2015836

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث دوستان روی حضور یا عدم حضور من بوده و گویا حضور من در فدراسیون دلخواه دیگران نیست، اساسنامه مشکل ندارد و برخی با کفاشیان مشکل دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت:

علی کفاشیان در خصوص نامه‌اش به محمد سرافراز، رئیس صداوسیما برای پرداخت حق پخش تلویزیونی فوتبال اظهار داشت: متأسفانه مانند نامه‌های گذشته نه جوابی به ما دادند و نه محلی به نامه‌مان گذاشتند. این نشان می‌دهد که صداوسیما چقدر به عقاید مردم احترام گذاشته و ارزش قائل می‌شود! باید از مسئولان صداوسیما تشکر کنیم که اینچنین به مردم احترام می‌گذارند!

بازهم به صداوسیما نامه می‌زنیم و از رو نمی‌رویم

وی افزود: پرداخت حق پخش تلویزیونی موردی است که در همه دنیا رعایت می‌شود و موضوع نرمالی است، اما صداوسیمای ما هیچ محلی به ما نگذاشته است و توجهی برای پرداخت حق پخش تلویزیونی ندارد. البته ما باز هم نامه می‌زنیم و از رو هم نخواهیم رفت!

حق مردم را نمی‌گیریم و به دوربین‌ها اجازه ورود می‌دهیم

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که‌ آیا با این شرایط اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها داده می‌شود، گفت: دوربین‌های تلویزیونی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند و ما این آزادی را به آنها می‌دهیم، چرا که نمی‌توانیم حق مردم را بگیریم. البته برای مسابقات پیشنهادی دادیم که با جایگزینی سیستمی دوربین‌های تلویزیونی را راه ندهیم. این مسئله را به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم تا قبل از فرارسیدن سال جدید اجرایی شود.

در تعطیلات نوروز مجردی زندگی می‌کنیم

کفاشیان با اشاره به فرارسیدن سال جدید عنوان کرد: سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی خوب برای همه در همه عرصه‌های مختلف به خصوص ورزشی باشد. با توجه به اینکه تیم ملی همیشه بازی دارد ایام نوروز در تهران هستم و جلسات مختلفی را باید برگزار کنیم. به همین خاطر خانواده را به مسافرت می‌فرستیم و خودمان مجردی زندگی می‌کنیم.

پولی نداریم که عیدی بدهیم

وی در مورد اینکه عیدی هم می‌دهد، اظهار داشت: پولی نداریم که عیدی بدهیم. بچه‌ها دیگر بزرگ شده‌اند و باید از آنها عیدی بگیریم.

فکر نمی‌کنم برای حضور در انتخابات فدراسیون نیاز به مجوز داشته باشم

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه نصرالله سجادی اعلام کرده همه نامزدهای ریاست فدراسیون‌ها باید از وزارت ورزش و جوانان مجوز بگیرند و کفاشیان هم از این قائده مستثنی نیست، گفت: فکر نمی‌کنم مجوزی نیاز داشته باشم. اساسنامه ما مستقل است و هشت سال پیش به تصویب رسیده و اجرایی شده است. برای اجرایی شدن آن هم نیاز به مجوزی از هیچ نهاد خاصی نبوده و نیست.

هاشمی گفت اساسنامه فدراسیون فوتبال به تأیید هیئت دولت رسیده است

کفاشیان درباره بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه این اساسنامه به تأیید هیئت دولت نرسیده و به همین دلیل غیرقانونی است و حالا فدراسیون باید با اساسنامه قبلی (سال 86) اداره شود، خاطرنشان کرد: اساسنامه‌ای که در آن زمان به تصویب رسید با ریاست وقت سازمان تربیت بدنی و نمایندگانی که معین شده بودند به هیئت دولت رفت. آن زمان آقای کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون بود و وقتی من درباره اساسنامه سؤال کردم، تأکید کرد که اساسنامه به تأیید هیئت دولت رسیده است.

بحث آقایان روی بنده است نه اساسنامه فدراسیون فوتبال

وی افزود: اساسنامه فدراسیون فوتبال در دولتی که آن موقع مورد تأیید همه بود، به تصویب رسید. اکنون هم فکر نمی‌کنم بحثی روی اساسنامه باشد، بلکه بحث آقایان روی بنده است. اینکه می‌گویند اساسنامه غیرقانونی است، درست نیست. بحث آنها روی حضور یا عدم حضور من بوده و گویا حضور من در فدراسیون دلخواه دیگران نیست. اساسنامه مشکل ندارد و برخی با کفاشیان مشکل دارند.

هنوز برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال مرددم

وی درباره اینکه 22 اسفندماه 94 آخرین روز ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال است و آیا برای حضور در انتخابات تصمیمی گرفته است یا نه، اظهار داشت: تا 22 اسفند زمان باقی مانده و هنوز مشخص نیست که تصمیم من چیست. در طول روز دو بار نظرم را عوض می‌کنم، یک بار می‌گویم بمانم و یک بار هم می‌گویم بروم! هنوز مردد هستم.

تمرینات تیم ملی بازهم در آکادمی خودمان برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا درست است که تیم ملی باید برای پیگیری تمریناتش به دوشان تپه یا عبدل‌آباد برود، گفت: این جور که من می‌دانم باز هم تمرینات در آکادمی خودمان برگزار می‌شود!

دیگران کاشتند ما خوردیم و حالا ما می‌کاریم تا دیگران بخورند

کفاشیان در خصوص صحبت ابتدایی خود مبنی بر اینکه ما می‌کاریم تا دیگران بخورند، خاطرنشان کرد: زمانی که ما قدیمی‌تر بودیم در دبیرستان این‌طور می‌گفتند. بعد زمانه پیشرفت کرد و گویا این ضرب‌المثل‌ها تغییر کرده است. اما زمان ما این بود که دیگران کاشتند ما خوردیم و حالا ما می‌کاریم تا دیگران بخورند.

ارسال نظر: