استراتژی ما مقابل ذوب‌آهن یک استراتژی تهاجمی است

سرمربی بنیادکار: چاره‌ای جز بردن ذوب‌آهن نداریم

کدخبر: 2020853

سرگئی لوشچان سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان گفت: برای آنکه به جدول برگردیم چاره‌ای نداریم جز اینکه حمله کرده و ذوب‌آهن را ببریم.

به گزارش « نسیم آنلاین » تسنیم نوشت:

سرگئی لوشچان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و بنیادکار گفت: ابتدا جا دارد از میزبانی خوب ذوب‌آهنی‌ها تشکر کنم. با توجه به اینکه جایگاه ما در جدول مناسب نیست چاره‌ای جز حمله و ارائه بازی تهاجمی نداریم. با توجه به دفاع خوبی که ذوب‌آهنی‌ها دارند باید به این تیم گل بزنیم و به همین دلیل تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دروازه حریف را باز کنیم. بنابراین استراتژی ما مقابل ذوب‌آهن یک استراتژی تهاجمی است.

وی افزود: برای آنکه به جدول برگردیم چاره‌ای نداریم جز اینکه حمله کرده و ذوب‌آهن را ببریم. آنها دفاع خوبی دارند اما ما نیز مهاجمان خوبی داریم که کاملا به آنها اعتماد دارم. شاید در این بازی شانس‌های زیادی برای گلزنی نصیب ما نشود اما باید از آنها را نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی بنیادکار در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید بتوانید از این گروه صعود کنید، اظهار داشت: ما همه تلاشمان را برای گرفتن 3 امتیاز بازی فردا انجام می‌دهیم چون با بردن ذوب‌آهن شاید روند مسابقات عوض شود. در گذشته نیز شرایط مشابهی داشته‌ایم اما توانستیم به مرحله بالاتر صعود کنیم. باز هم تاکید می‌کنم چاره‌ای جز بردن ذوب‌آهن نداریم.

ارسال نظر: