گل‌محمدی: به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم

کدخبر: 2020857

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » ایسنا نوشت:

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: یکی از بازی‌های حساس گروه انجام خواهد شد. هر دو تیم در یک سطح هستند و می ‌توانند به مرحله بعد صعود کنند. به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم و باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم. گرفتن سه امتیاز فردا اهمیت دارد ان‌شاءالله فردا به عنوان از این گروه صعود می‌کنیم.

او ادامه داد: تنها نکته متمایز کننده دو تیم، استفاده از موقعیت ها است و هر تیمی که این کار را به خوبی انجام دهد موفق خواهد شد.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه هدف اصلی تیمش گلزنی در این بازی است، ادامه داد: در سه بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رساندیم اما گلی را دریافت نکردیم و به همین دلیل یکی از بخت های صعود از این گروه هستیم. البته موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. در خط دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و همین موضوع به ما کمک کرده است. بازیکنان خط حمله می‌توانند در این بازی نقش پر رنگی داشته باشند و امیدوار به گلزنی مقابل این تیم هستیم.

گل محمدی در پایان نیز گفت: بازیکن محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم که ترجیح می دهم نام آن‌ها را نگویم.

مهدی مهدی‌پور بازیکن ذوب آهن نیز درباره بازی فردا گفت: بینادکار تیم فوق العاده خوبی است. به لحاظ دفاعی، یکی از تیم های خوب است. فردا امیدوار به کسب سه امتیاز و انجام بازی زیبا هستیم.

ارسال نظر: