فریدون اصفهانیان به «نسیم آنلاین» خبر داد:

انتخابات فدراسیون فوتبال به احتمال فراوان به تعویق می‌افتد

کدخبر: 2021042

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به احتمال فراوان انتخابات فدراسیون فوتبال عقب خواهد افتاد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، فریدون اصفهانیان، عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به احتمال فراوان انتخابات فدراسیون فوتبال عقب خواهد افتاد. انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی با رای اعضای مجمع این فدراسیون قرار است در تاریخ 11 اردیبهشت ماه برگزار شود که در فاصله کمتر از یک ماه مانده به موعد مقرر هنوز مشخص نیست که آیا این انتخابات برگزار می‌شود و یا به تاریخ دیگری موکول می‌شود. موضوع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به تصویب اساسنامه این فدراسیون توسط هیأت دولت بستگی دارد. اگر هیأت دولت این اساسنامه را تایید کند انتخابات در همان زمان مشخص شده برگزار می‌شود ولی در صورتی که هیأت دولت ایرادی در اساسنامه فدراسیون فوتبال تشخیص بدهد دوباره باید اعضای مجمع اساسنامه را تصویب کنند و آن را بعد از تایید هیأت دولت به تصویب فیفا برسانند. اگر این اتفاق بیفتد انتخابات به تعویق می‌افتد و ثبت‌نام از کاندیداها باید دوباره صورت بگیرد.

در این بین محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان تلاش می‌کند تا از کنار کشیدن علی کفاشیان نهایت استفاده را بکند و هرطور شده تا تاریخ انتخابات اساسنامه را به تصویب هیأت دولت برساند تا انتخابات سر تاریخ مقرر شده برگزار شود و علی کفاشیان برای همیشه از فوتبال حذف شود.

فریدون اصفهانیان در این باره به « نسیم آنلاین » می‌گوید: این که انتخابات برگزار شود یا نه به رای هیئت دولت بستگی دارد. اگر آنها تا تاریخ مقرر اساسنامه را تصویب کنند انتخابات سر زمان خود برگزار می‌شود و هیچ کس هم نمی‌تواند تاریخ آن را تغییر بدهد. به همین دلیل هم است که من می‌گویم همه چیز به آنها بستگی دارد و در این بین هیچ کس نمی‌تواند دخالتی در زمان تصویب اساسنامه انجام بدهد.

او در پاسخ به این سوال که از نظر او آیا انتخابات عقب می‌افتد یا نه هم گفت: به نظر من به احتمال زیاد انتخابات عقب خواهد افتاد چرا که تصویب اساسنامه کار زمان‌بری است. در صورتی که اساسنامه به تصویب نرسد هم که اعضای مجمع دوباره باید آن را اصلاح کنند و ثبت‌نام از کاندیداها مجددا انجام می‌شود.

ارسال نظر: