یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل بنیادکار در نشست خبری:

گل زودهنگام ما بنیادکار را از نظر روحی و روانی بهم ریخت

کدخبر: 2021286

سرمربی ذوب‌آهن گفت: در مجموع بازی خوبی را از بازیکنان تیم ذوب آهن دیدیم و بنیادکار تیم خوبی است و گل زودهنگام این تیم را از نظر روحی و روانی بهم ریخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 5 بر 2 تیم ذوب‌آهن مقابل بنیادکار ازبکستان در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با انگیزه بالایی وارد میدان شدیم و با تمرکز خوب بازی را شروع کردیم و در دقایق ابتدایی گل زدیم و استرس‌مان کمتر شد و توانستیم که توپ را خوب به گردش بیاوریم.

وی افزود: در مجموع بازی خوبی را از بازیکنان تیم ذوب آهن دیدیم و بنیادکار تیم خوبی است و گل زودهنگام این تیم را از نظر روحی و روانی بهم ریخت و از بازیکنان تشکر می‌کنم، بخاطر انرژی و تمرکز خوبی که در میدان گذاشتند. این برد را به همه کارکنان ذوب آهن تقدیم می‌کنیم و از زحمات آذری هم باید تشکر کنیم که بعد از باخت مقابل گسترش تیم را حمایت کرد و از برد امروز واقعا خوشحالم.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعویض‌هایی که انجام داد گفت: طبیعی بود بعد از اینکه گل زدیم آنها بخواهند حمله کنند و گل بزنند و در تعویض‌ها سعی کردم از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌ بودند استفاده کردیم مثل محمدرضا عباسی که آینده خوبی دارد. تبریزی گل زد و محمدرضا هم خوب بازی کرد تا بزرگترهای تیم هم استراحت خوبی برای بازی با تراکتورسازی داشته باشند.

ارسال نظر: