برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در گرو تصمیم وزیر ورزش

کدخبر: 2021340

هر روز که به انتخابات فدراسیون فوتبال بیشتر نزدیک می‌شویم ماجرای بازی پشت پرده وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال جذاب‌تر از گذشته می‌شود.

گروه ورزشی «نسیم آنلاین»، علی کفاشیان و محمود گودرزی از مدت‌ها پیش با هم اختلاف دارند و این موضوع بارها در مورد موضوع‌های مختلف علنی شده است و اخیرا هم در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال این موضوع بیشتر نمود پیدا کرده است.

بعد از اینکه علی کفاشیان در آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که با نهادهای مسئول برگزار کرد تصمیم بر کناره گیری گرفت عده‌ای این مساله را پیروزی محمود گودرزی بر او دانستند اما بعد از این ماجرا اتفاق‌هایی افتاد که حالا نظر خیلی‌ها درباره این موضوع تغییر کرده است.

علی کفاشیان بلافاصله ماجرای تصویب اساسنامه را پیش کشید و اعلام کرد که اگر اساسنامه تا زمان برگزاری انتخابات به تصویب هیئت دولت برسد انتخاب سر موعد قانونی برگزار می‌شود و در غیر اینصورت انتخابات به تعویق می‌افتد. رئیس فدراسیون فوتبال به خوبی می‌داند که هیأت دولت اساسنامه فدراسیون فوتبال را بدون قید و شرط تایید نمی‌کند و در صورت گرفته شدن هرگونه ایراد در اساسنامه فعلی دوباره باید اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اساسنامه را اصلاح کنند و به این شکل انتخابات به تعویق می‌افتد و ثبت‌نام از کاندیداها دوباره باید انجام شود.

در این بین این بهترین فرصت برای گودرزی است تا تائیدیه اساسنامه را از هیأت دولت بگیرد و علی کفاشیان را برای همیشه از فوتبال حذف کند اما به دلایلی این اتفاق عملی نخواهد شد. گفته می‌شود گودرزی پایگاه محکمی در بدنه دولت ندارد و حتی عده‌ای هم به دنبال برکناری او هستند و به همین دلیل هم هست که گفته می‌شود انتخابات به احتمال فراوان عقب خواهد افتاد. یک احتمال دیگر هم وجود دارد که وزیر ورزش از بین کاندیداهای موجود به این نتیجه رسیده باشد که کفاشیان از همه آنها بهتر است و قصد دارد با تعویق انتخابات و ثبت‌نام مجدد، زمینه را برای حضور کفاشیان در انتخابات بازکند.

علی کفاشیان امیدوار است با تعویق انتخابات دوباره بتواند برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال شانس خود را امتحان کند، اتفاقی که عملی شدن آن چندان نمی‌تواند دور از ذهن باشد.

ارسال نظر: