تاج در شبکه خبر:

وزیر ورزش موافقت کرده تا برای جایگاه VIP هم بلیط فروشی انجام گیرد

کدخبر: 2023811

رئیس سازمان لیگ درباره فروش بلیط جایگاه VIP اظهار داشت: در این باره جلسه‌ای با وزیر و رزش و جوانان داشتیم و خوشبختانه ایشان موافقت کردند تا برای جایگاه VIP هم بلیط فروشی انجام گیرد و پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال هم می‌توانند با هماهنگی با باشگاه‌ها بلیط این جایگاه‌ها را در اختیار بگیرند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با حضور در برنامه شبکه خبر درباره وضعیت بلیط فروشی در دربی 82 گفت: فروش بلیط به صورت الکترونیک را مدتی است که آغاز کرده‌ایم و البته در ابتدا مقاومت‌هایی وجود داشت اما مداومت کردیم و توانستیم این کار را در شهراورد هم انجام دهیم.

وی افزود: من به شدت دنبال این موضوع بودم تا افرادی که کارت را خریداری کردند وارد ورزشگاه شوند و باید عادت هم دهیم که هر کسی که کارت ورود دارد به ورزشگاه بیاید.

تاج درباره فروش بلیط جایگاه VIP اظهار داشت: در این باره جلسه‌ای با وزیر و رزش و جوانان داشتیم و خوشبختانه ایشان موافقت کردند تا برای جایگاه VIP هم بلیط فروشی انجام گیرد و پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال هم می‌توانند با هماهنگی با باشگاه‌ها بلیط این جایگاه‌ها را در اختیار بگیرند. البته در این راه یک مشکل وجود دارد و این است که باشگاه‌ها مالک ورزشگاه آزادی نیستند که باید این موضوع را حل کرد.

ارسال نظر: