همین که وزارتخانه اساسنامه را قبول دارد انتخابات را برگزار می‌کنیم

کفاشیان: اگر کاندیدایی حدنصاب لازم را کسب نکند شاید انتخابات دوباره برگزار شود

کدخبر: 2026150

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر فردی نتواند دو سوم آرا را کسب کند تنفس اعلام می‌کنیم و مجمع تصمیم می‌گیرد. ممکن است به تعویق بیفتد و ثبت‌نام دوباره انجام شود.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، علی کفاشیان در حاشیه مراسم افتتاح مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران گفت: فیفا 500 هزار دلار کمک کرده و قرار شد این مرکز در آسیای مرکزی خدماتی ارائه دهد و ما نیز آمادگی آنرا داریم.

وی در مورد غیبت سرمربی تیم ملی در این مراسم افزود: کی‌روش در پرتغال است و فیلم این مراسم را برایش می‌فرستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره قهر کی‌روش و هراتیان ادامه داد: آنها با هم قهر نبودند و کارشان از هم جداست.

کفاشیان در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال برای برگزاری انتخابات گفت: نامه‌ای را به وزیر نوشته‌ایم که اگر وی تایید کند که اساسنامه مورد قبول است و مراحل تصویب اساسنامه را بعدا پیگیری کنند، انتخابات برگزار می‌شود که وزیر این موضوع را قبول کرده است.

وی در مورد اینکه وزارت ورزش پیش از این اعلام کرده بود اساسنامه مورد تایید نیست، گفت: در آن زمان گفتند اساسنامه مصوبه هیأت دولت ندارد اما گودرزی صحبت کرد و قرار شد مراحل آن انجام شود ولی انتخابات عقب نیفتد. همین که وزارتخانه اساسنامه را قبول دارد انتخابات را برگزار می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر کاندیداها دو سوم آرا را بدست نیاورد چه می‌شود، افزود: مجمع برگزار می‌شود و نماینده AFC هم حضور دارد. اگر فردی نتواند دو سوم آرا را کسب کند تنفس اعلام می‌کنیم و مجمع تصمیم می‌گیرد. ممکن است به تعویق بیفتد و ثبت‌نام دوباره انجام شود.

وی در مورد دیدارش با گودرزی گفت: در این دیدار وزیر تاکید کرد انتخابات در صحت کامل برگزار شود.

کفاشیان درخصوص اینکه پیش‌بینی می‌کند چه کسی رئیس فدراسیون شود اظهار داشت: روز بیستم اعلام می‌کنم چه کسی رئیس می‌شود. من حق رای دارم اما شاید رای ندهم.

ارسال نظر: